اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان آوج:

حلقه‌های صالحین راهبرد بسیج برای مقابله با جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان آوج گفت: حلقه‌های صالحین راهبرد امروز بسیج برای مقابله با جنگ نرم دشمنان است.

حلقه‌های صالحین راهبرد بسیج برای مقابله با جنگ نرم است

به گزارش خبرگزاری فارس از آوج، حسین آقامرادی عصر امروز در جلسه فرهنگی دانشگاه پیام نور شهرستان آوج که در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد با اشاره به اینکه فرهنگ غنی و ارزشمند دفاع مقدس باید هرچه بیشتر در سطح جامعه ترویج یابد، اظهار کرد: رژیم بعثی در دوران جنگ تحمیلی با هدف تسلط بر جمهوری اسلامی به این کشور لشگر‌کشی کرده، اما دلاوری‌ها و اراده قوی رزمندگان و بسیجیان آنان را در اهداف و مقاصد خویش ناکام گذاشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان آوج افزود: امروز همه ملت و به‌ ویژه جوانان باید با قدرت و اراده معنوی خویش در برابر کینه‌توزی‌های استکبار و غرب ایستادگی کرده و آنان را شکست دهند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری پیرامون لزوم تلاش برای مقابله با جنگ نرم دشمنان تصریح کرد: لازم است که امروز با بهره‌گیری از ابزار و فناوری‌های جدید با جدیت و تلاش مضاعف‌تر در راستای نیل به اهداف نظام اسلامی تلاش کرده و سبب نابودی کافران شویم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان آوج با بیان اینکه برپایی حلقه‌های شجره طیبه صالحین امروز راهبرد بسیار اساسی و مهم بسیج برای مقاله با شبیخون فرهنگی دشمنان است، عنوان کرد: باید با برنامه‌سازی و طرح‌ ایده‌های نو عرصه را برای گرایش هر‌چه بیشتر جوانان و نوجوانان به سوی ارزش‌ها و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی فراهم کنیم.

آقامرادی با بیان اینکه در حال حاضر دانشگاه‌ها سهم بسزایی را در عرصه مقابله با جنگ نرم دارند، عنوان کرد: غرب امروز در تلاش است که با نفوذ انواع حربه‌های خود به سطح دانشگاه جوانان و دانشجویان با ایمان ایران اسلامی را از صحنه خارج کرده و به بیراهه بکشاند.

وی افزود: وظیفه نهاد‌های فرهنگی و دینی است که با تمام توان و ظرفیت ‌خود حرکت کرده و اجازه ندهند که رسانه‌های غربی و معاند به تخریب مبانی و اعتقادات اصیل اسلامی بپردازند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان آوج بیان کرد: امیدواریم که با دغدغه بیشتر از طرف مسئولان و متولیان کشوری زمینه برای تحقق برنامه‌ها و چشم‌انداز‌های فرهنگی کشور فراهم شود.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول