اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری:

مسلح شدن به سلاح ایمان ضرورت مقابله با جنگ نرم دشمن است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: لازمه مقابله با این جنگ، مسلح شدن به سلاح ایمان و عمل صالح است، بر همین اساس عدم غرور یکی از راه‌های کسب ایمان محسوب می‎شود.

مسلح شدن به سلاح ایمان ضرورت مقابله با جنگ نرم دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام کریم سرافراز پیش از ظهر امروز در دیدار با کارکنان سپاه این استان، اظهار داشت: تبشیر و انذاری که خداوند متعال به حضرت داود برای بشارت به گنهکاران و ترساندن صدیقین دستور داد برای این بود که در گنهکاران ایجاد امید کند و از غرور و عجب صدیقین به خاطر اعمال نیک پیشگیری کند.

وی با بیان اینکه ما نباید به خاطر انجام یک کار مثبت دچار غرور شویم، گفت: اگر می‌خواهیم در خانواده و اجتماع موثر باشیم و بتوانیم نقشی مثبت داشته باشیم، باید از خودمان شروع کنیم.

سرافراز در ادامه با تاکید بر ضرورت مقابله با جنگ نرم دشمن، گفت: لازمه مقابله با این جنگ، مسلح شدن به سلاح ایمان و عمل صالح است، برهمین اساس عدم غرور یکی از راه‌های کسب ایمان محسوب می‎شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه همه کارها شریف است اما کار فرهنگی بسیار مهم است، بیان کرد: ما باید پاسدار خون شهدا باشیم و امروز وظیفه و مسئولیت ما حراست از انقلاب و خون شهدا است.

سرافراز پاسداری از خون شهدا را رسالت امروز مسئولان برشمرد و گفت: در کار و رسالت ما ضعف و سستی، غرور و خود بزرگ‌بینی از بزرگ‌ترین خطاها محسوب می‌شود و کارهایمان باید قربة الی الله باشد.

وی با تاکید بر اینکه هرچه وظیفه و رسالت ما بیشتر، مسئولیتمان افزایش می‌یابد‌، افزود: آمادگی کامل در تمامی جبهه‌ها وظیفه ماست و لازمه این حضور و آمادگی، خودسازی، تواضع و تعبد است، برهمین اساس ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای تقویت این فضایل محسوب می‌شود.

سرافراز در ادامه با اشاره به موج بیداری اسلامی در منطقه و وحشت استکبار جهانی از این بیداری، گفت: کشتار مسلمانان در اقصی نقاط جهان به بدترین شکل با حمایت‌های کشورهای غربی و مزدوران آنها در حال انجام است و قتل عام فجیع محرومان میانمار نمونه‌ای از توطئه‌های استکبار به شمار می‌رود.

وی با تاکید بر حضور همه‌جانبه مردم مومن ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس بر آمادگی مسئولان فرهنگی اجتماعی سپاه استان در بسترسازی حضور اقشار مختلف بسیج و آحاد مردم در برنامه‌های این روز تاریخی تاکید کرد.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول