اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار جزایری خبر داد

راه‌اندازی قرارگاه‌های جنگ نرم در رده‌های نیروهای مسلح

خبرگزاری فارس: معاون بسیج و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح از راه‌اندازی قرارگاه‌های جنگ نرم در رده‌های نیروهای مسلح خبر داد.

راه‌اندازی قرارگاه‌های جنگ نرم در رده‌های نیروهای مسلح

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از پایگاه خبری پلیس آذربایجان‌شرقی، مسعود جزایری در ارزیابی خود از وضعیت فرهنگی اجتماعی نیروهای مسلح مستقر در استان به ویژه فرماندهی انتظامی استان، با اشاره به زمینه‌های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی بالا در استان و گستره آموزهای دینی و اسلامی در فرهنگ آذربایجان‌شرقی افزود: براساس گزارشات جامع ارائه شده از یگان‌های مستقر در منطقه، عملکرد فرهنگی و اجتماعی نیروهای مسلح به ویژه فرماندهی انتظامی استان از توفیقات بالایی برخوردار بوده است.

معاون بسیج و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص برنامه‌های فرماندهی کل نیروهای مسلح در خصوص ارتقای شاخص‌های فرهنگی و اجتماعی یگان‌های مستقر گفت: در آینده قرارگاه جنگ نرم و دفاع سایبری نیروهای مسلح را که با مسائل دستگاه‌های مختلف کشور نیز در ارتباط خواهد بود، راه‌اندازی خواهیم کرد.

سردار جزایری یادآور شد: راه‌اندازی قرارگاه‌های جنگ نرم در رده‌های نیروهای مسلح می‌تواند برنامه جامع مبارزه با تهاجم فرهنگی را در اختیار نیروهای مسلح قرار دهد و به عنوان کمک برای سایر دستگاه‌های کشوری باشد.

جلسه جمع‌بندی نظارت فرهنگی یگان‌های ناجا در آذربایجان‌شرقی با ارائه گزارش فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان و گزارش فعالیت‌های فرهنگی عقیدتی سیاسی با حضور فرماندهان یگان‌های نیروهای مسلح مستقر در استان برگزار شد و در پایان با اهدای لوح از فرماندهان فعال در این زمینه تقدیر شد. 

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول