اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه میاندوآب:

اولویت اصلی کشور مقابله با جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه میاندوآب گفت: بر اساس فرامین رهبر معظم انقلاب، امروز اولویت اصلی کشور مقابله با جنگ نرم دشمن است.

اولویت اصلی کشور مقابله با جنگ نرم است

به گزارش خبرگزاری فارس از میاندوآب، رسول سیدتاج‌الدینی سه‌شنبه شب در مراسم پایانی دوره آموزشی تکمیلی سرگروه‌های حلقه‌های تربیتی شجره طیبه صالحان جنوب آذربایجان‌غربی در میاندوآب اظهار داشت: دشمن به دنبال استحاله فرهنگی و سیاسی از درون نظام و هدف قراردادن ذهن مردم به ویژه جوانان است.

وی با بیان اینکه معلمان و استادان فرماندهان جبهه‌های جنگ نرم هستند، افزود: در عرصه کنونی معلمان و استادان دانشگاه‌ها نقش مهم و خطیری در جامعه بر عهده دارند.

سیدتاج‌الدینی اضافه کرد: سست‌کردن بنیان‌های خانواده محور و هدف اصلی دشمنان نظام اسلامی ایران در جنگ نرم است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون دشمن و استکبار جهانی با به‌ کارگیری امکانات گسترده درصدد تخریب اعتقادات و باورهای دینی جوانان ما هستند، اظهار داشت: اقتدار و عزت کشور مرهون دلاورمردی‌های رزمندگان، جانبازان و شهدای انقلاب اسلامی است و امروز وظیفه آحاد ملت این است که با بصیرت و آگاهی همه‌‌جانبه در مسیر تحقق آرمان‌‌های انقلاب اسلامی گام بردارند.

فرمانده سپاه میاندوآب جنگ نرم را جنگ اندیشه‌ها دانست و ادامه داد: امروزه جنگ سخت جای خود را به جنگ نرم داده است از این رو باید با هوشیاری تمام نقشه‌های دشمنان و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نقش بر آب کرد.

وی با تاکید بر ضرورت تبیین فضایل اخلاقی پیامبر اعظم اسلام حضرت محمد (ص) و ائمه معصومان(ع) برای جوانان و نوجوانان خاطرنشان کرد: اگر اعتقادات مذهبی و باورهای دینی جوانان و نوجوانان تقویت شود، دشمن با بهره‌گیری از جنگ نرم نخواهد توانست قشر آینده‌ساز کشور را هدف قرار دهد.

سیدتاج‌الدینی اضافه کرد: تنها گزینه پیش روی دشمن در ناامید کردن ملت ایران استفاده از جنگ نرم و سست‌کردن پایه‌های ایمان در بین مردم است.

وی تصریح کرد: دشمنان که از جنگ سخت و حمله نظامی به کشور اسلامی‌مان به اهداف سوء خود نرسیدند با جنگ نرم به دنبال بی‌ایمان کردن مردم و جوانان و براندازی نظام جمهوری اسلامی هستند.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول