اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اندیشکده بسیج سپاه امام رضا(ع):

اندیشکده بسیج گامی عملی برای مقابله با جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: رئیس اندیشکده بسیج سپاه امام رضا(ع) گفت: راه‌اندازی اندیشکده بسیج گام عملی برای مقابله با جنگ نرم دشمنان باشد.

اندیشکده بسیج گامی عملی برای مقابله با جنگ نرم است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام‌ جعفر مرادی در مراسم افتتاح اندیشکده بسیج در مشهد اظهار کرد: جنگ نرم دارای تعاریف خاصی است و از سال 2004 میلادی در دایره واژگان سیاسی غرب قرار گرفت و آنها از طریق ترفندهای جنگ نرم به‌دنبال آن هستند که جذابیت‌های کاذبی را به سایر کشورها القا کنند.

رئیس اندیشکده بسیج سپاه امام رضا(ع) افزود: هدف اصلی کشورهای استعماری در جنگ نرم این است که روش‌های زندگی خود را به سایر کشورها دیکته کنند و آنها را از آسیب‌های تربیتی خود بی‌نصیب نگذارند و در واقع همین آسیب‌های تربیتی نسبت به تاراج ثروت‌های عمومی، برای آنها در اولویت است.

مرادی گفت: اندیشکده بسیج سپاه امام رضا(ع) استان خراسان‌رضوی بعد از اندیشکده بسیج قم دومین اندیشکده از نوع خود در کشور است.

رئیس اندیشکده بسیج سپاه امام رضا(ع) یادآور شد: این اندیشکده در قالب بخش‌های پیام‌های مکتوب، فضای سایبری و دیجیتال، استفاده از ظرفیت پیامک تلفن همراه، برگزاری کلاس‌های دانش‌افزایی و عرصه‌های مهارت و دانش‌افزایی از اندیشه و افکار بسیجیان برای مقابله با جنگ نرم نهایت استفاده را می‌کند.

مرادی ادامه داد: برای این منظور ابتدا لازم است برنامه‌های مناسبی با همفکری اساتید مدون شود و سپس برای اجرایی کردن آنها نیز از دریچه این اندیشکده تلاش کنیم.

وی اضافه کرد: اندیشکده بسیج پاتوقی برای فعالیت اساتید و دانشجویان بسیجی است و تلاش داریم تا با انتظام‌ بخشی به دغدغه دلسوزان انقلاب اسلامی ایران، با آسیب‌های تربیتی و فرهنگی کشورهای غربی در عرصه جنگ نرم مقابله کنیم.

انتهای پیام/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول