اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده لشکر عملیاتی 16 پیاده قدس گیلان:

هدف دشمن در جنگ نرم از بین بردن هویت دینی و ملی است

خبرگزاری فارس: فرمانده لشکر عملیاتی 16 پیاده قدس گیلان گفت: دشمن در جنگ نرم با هجوم به ذهن و افکار مردم به ویژه جوانان به دنبال از بین بردن هویت دینی و ملی است.

هدف دشمن در جنگ نرم از بین بردن هویت دینی و ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدعلی حق‌بین عصر امروز در یادواره 13 شهید روستای لات‌ بخش خمام این شهرستان با اشاره به دشمنی‌های آمریکا و صهیونیسم و دست‌نشانده‌های آنها، لزوم آمادگی برای مقابله با ترفندهای دشمنان را مورد تاکید قرار داد.

وی با بیان اینکه جنگ امروز با جنگ هشت ساله تفاوت دارد، اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس رزمندگان ما با  دشمن مقابل خود می‌جنگیدند اما امروز روش جنگ تغییر کرده و به‌مراتب دشوارتر شده است.

فرمانده لشکر عملیاتی 16 پیاده قدس گیلان، جنگ امروز را جنگ نرم خواند و تصریح کرد: در جنگ نرم با هجوم به ذهن و افکار مردم به‌ویژه نوجوانان و جوانان مواجه هستیم که دشمن می‌خواهد هویت دینی و ملی را از ما بگیرد.

وی ادامه داد: جوانی که هویت دینی و غیرت علوی نداشته باشد به راحتی می‌شکند و دشمن دنبال این است.

حق‌بین با اشاره به اینکه شهدای ما طبق هویت دینی و اسلامی خود با پیروی محض از ولی‌امرشان به جبهه رفتند و از خود رشادت‌ها نشان دادند، خاطرنشان کرد: شهدای ما اجازه ندادند که دشمن حتی وجبی از خاک گلگون ایران را به تسخیر خود درآورد.

وی با تأکید به خانواده‌های شاهد و همرزمان  شهدا و بسیجیان خواست تا با پیروی از ولی‌امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای و تأسی از شهدا و توجه به وصایای امام راحل و شهیدان و ارتقای سطح بصیرت دینی و سیاسی، خود را در مقابل هجمه‌های استکبار و صهیونیسم به انقلاب اسلامی آماده نگه دارند.

مراسم مذکور با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان، خانواده‌های شهدا و بسیجیان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت خمام در مسجد صاحب الزمان (عج) روستای لات خمام برگزار شد.

یکی از مداحان اهل بیت (ع) نیز با یاد امام و شهدا به نوحه سرایی پرداخت.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول