اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

حضور مردم در صحنه‌ها دشمن را در جنگ نرم ناکام می‌گذارد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: حضور مردم در در روز 27 مرداد در راهپیمایی روز جهانی قدس تاثیر بسیار فراوانی در ناکامی تبلیغات دشمن دارد.

حضور مردم در صحنه‌ها دشمن را در جنگ نرم ناکام می‌گذارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی گرجی بعد از ظهر امروز در نشست شورای اداری این استان اظهار داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در 12 مرداد 59 به دستور امام راحل، به عنوان یک نهاد عمومی غیر دولتی برای ساماندهی مراسم‌های مذهبی و عمومی و برگزاری راهپیمایی‌ها در زمینه‌های مختلف ایجاد شد.

وی با بیان اینکه اهم فعالیت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به چهار دوره مختلف تقسیم می‌شود، بیان داشت: دوره اول از سال 59 شروع شد و تا سال 61 ادامه داشت که راهبرد اصلی شورا در این دوران هماهنگی میان نهادها و برگزاری تظاهرات در راستای تحکیم‌بخشی به دستاوردهای نظام مقدس اسلامی ایران بوده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: دوره دوم فعالیت شورا از سال 61 شروع شد و تا سال 68 ادامه داشته است.

وی افزود: راهبرد اصلی فعالیت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این دوران حمایت از هشت سال حماسه دفاع مقدس و فراهم کردن زمینه مشارکت مردم در امور بوده است.

گرجی دوره سوم فعالیت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را مربوط به سال‌های 68 تا 78 عنوان کرد و گفت: استقلال و گسترش فعالیت‌ در استان‌ها راهبرد اصلی شورا در این دوران بود.

وی ادامه داد: دوره چهارم فعالیت‌های این سازمان از سال 78 آغاز و تا امروز هم ادامه دارد که راهبرد اصلی این شورا در طول این مدت برنامه‌ریزی و آموزش کمی و کیفی فعالیت‌ها بوده است.

گرجی خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ انقلابی، افزایش انگیزه مردم برای شرکت در امور مختلف، و زنده نگه داشتن ارزش‌های انقلاب اسلامی از مهم‌ترین اهداف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

وی ابراز کرد: انجام برنامه‌های مختلف به مناسبت 12 فروردین، 14 خرداد سالروز ارتحال امام راحل، 15 خرداد، هفت تیر، هشت شهریور، 17 شهریور، هفته زن، 13 آبان، روز جهانی قدس و جشن‌های دهه فجر محوری‌ترین برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

وی با اشاره به جنگ نرم دشمن علیه اهداف و ارزش‌های جمهوری اسلامی، بیان داشت: تبلیغات منفی دشمن با یک برد بسیار گسترده علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حال انجام است اما حضور مردم در روز 27 مرداد در روز جهانی قدس تاثیر بسیار فراوانی در ناکامی تبلیغات دشمن دارد.

اتنهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول