اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام رضا(ع):

واکسینه کردن بسیجیان در مقابل جنگ نرم یک ضرورت است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: با توجه به گسترش جنگ نرم دشمنان نظام اسلامی، باید بسیجیان را در مقابل این تهدیدات واکسینه کنیم.

واکسینه کردن بسیجیان در مقابل جنگ نرم یک ضرورت است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، غلامرضا احمدی، در مراسم افتتاحیه اندیشکده بسیج در مشهد اظهار داشت: دشمن بعد از ناکامی در نبرد متقابل با جمهوری اسلامی ایران در جریان جنگ تحمیلی، جنگ نرم را در دستور کار خود قرار داده و در همین راستا مقام معظم رهبری نیز بر مقولاتی مانند ناتوی فرهنگی، شبیخون و تهاجم فرهنگی تاکید دارند.

احمدی ادامه داد: سپاه پاسداران به‌عنوان مجموعه‌ای که وظیفه حفاظت از انقلاب اسلامی را برعهده دارد، باید تلاش کند تا توانمندی بسیجیان را برای مقابله با جنگ نرم دشمن افزایش دهد و در این راستا اندیشکده بسیج می‌تواند کمک شایان توجهی داشته باشد.

وی افزود: مجموعه‌ای مانند بسیج، با عقبه فکری بسیار بالا نیازمند این بود که از یک اندیشکده مستقل برخوردار شود.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: در وهله اول تلاش داریم تا اندیشکده را برای بسیجیان مشهد به‌ خوبی تبیین کنیم و سپس آن را در اختیار شهروندان مشهدی قرار دهیم و به ‌فضل الهی در سال‌های آتی بتوانیم این اندیشکده را در سطح کشور نیز معرفی کنیم.

این مسئول تاکید کرد: هدف اصلی اندیشکده بسیج، واکسینه کردن بسیجیان در مقابل تهدیدات جنگ نرم دشمن است.

احمدی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به نامگذاری این اندیشکده به نام شهید اسماعیل موسوی افزود: استان خراسان رضوی بیش از 500 روحانی شهید دارد و در واقع این شهدای عزیز کسانی بودند که مبارزه مسلحانه و حضور در عرصه مقابله با جنگ نرم را با یکدیگر تلفیق کردند و نامگذاری این اندیشکده به نام شهید موسوی، زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن شهید بزرگوار است.

وی متذکر شد: در این اندیشکده طلاب و روحانیون می‌توانند در کنار بسیجیان و اساتید دانشگاه در حوزه مقابله با جنگ نرم با یکدیگر همفکری و مشارکت داشته باشند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) در پایان اذعان داشت: اندیشکده بسیج در سه عرصه تربیت، معرفت و بصیرت فعالیت می‌کند و بهبود فعالیت‌ها در سطح استان نیازمند همیاری تمام رسانه‌ها هستیم.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول