اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی:

نظام مردمی ایران قوی‌تر از آن است که با جنگ نرم از پا درآید

خبرگزاری فارس: دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی گفت: نظام مردمی ایران قوی‌تر از آن است که بتوان با سلاح‌های مرگبار، جنگ نرم، رنگ‌های تزویر و دروغ آن را از پا درآورد.

نظام مردمی ایران قوی‌تر از آن است که با جنگ نرم از پا درآید

نادر مقدسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: عملیات غرورآفرین مرصاد یکی از حماسه‌های ماندگار در تاریخ این سرزمین است که رزمندگان اسلام با اتکا به ایمان خود، تدبیر فرماندهی کل قوا و پشتیبانی همه جانبه مردم، لشکر منافقان کوردل را منهدم کردند.

وی تصریح کرد: منافقین به عنوان تنها گروهی که همه موجودیت و هستی سازمان خود را در گرو جنگ نهاده بودند، بیشترین صدمه و لطمه را از پذیرش قطعنامه توسط ایران متحمل شدند، بنابراین، برای خارج شدن از این بن‌بست، توطئه مزبور که ماموریت انجام آن به عهده سازمان محول شده بود، توسط این گروه به مرحله اجرا درآمد که در نهایت به شکست سخت و شروع روند اضمحلال آنان منجر شد.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی ادامه داد: امروز دولت و ملت عراق مصمم هستند تا همه اعضای این گروهک جنایتکار را از خاک عراق اخراج کنند، گروهکی که روزی دست در دست دیکتاتور معدوم عراق جنایات بزرگی را علیه مردم عراق مرتکب شد و به همین دلیل هیچ جایگاهی در بین ملت عراق ندارند.

مقدسی افزود: اعضای این گروهک سرگردان و آواره هستند و کمتر دولت و ملتی حاضر به پذیرش آنهاست. پرونده این گروهک مزدور و ورشکسته به قدری سیاه و ننگین است که ملت‌های جهان بخصوص ملت عراق حاضر به پذیرش آنها نیستند.

وی با بیان اینکه داستان مرصاد درس عبرت برای منافقینی است که گمان می‌کنند با سلاح نفاق و پشتیبانی بیگانه می‌توانند خدشه‌ای بر پیکره ایران اسلامی وارد سازند، عبرتی برای منافقین است تا بدانند نظام مردمی ایران قوی‌تر از آن است که بتوان آن را با سلاح‌های مرگبار، جنگ نرم، رنگ‌های تزویر، دروغ و توهم از پا درآورد.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی افزود: گروهک منافقین و سرنوشت شوم آنها آیینه عبرتی برای همیشه تاریخ است.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول