اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل‌سنت کنگان:

ضربه زدن به اعتقادات جوانان رویکرد دشمن در جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت کنگان گفت: ضربه زدن به اعتقادات جوانان از رویکردهای مهم دشمن در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی است.

ضربه زدن به اعتقادات جوانان رویکرد دشمن در جنگ نرم است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان حجت‌الاسلام مهدی عباس‌زاده ظهر امروز در آیین افتتاح طرح "سفیران نور و ستارگان خلیج فارس" در شهرستان کنگان اظهار داشت: جوانان از مهم‌ترین اقشار هر جامعه انسانی هستند و قدرت تاثیرگذاری و تاثیرپذیری بالایی در جامعه دارند.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت شهرستان کنگان خاطر نشان کرد: به دلیل اهمیت نقش جوانان مسئولان و مدیران در تمامی سطوح اجرایی باید به جوانان توجه داشته باشند و در رفع نیازها و خواسته‌های جوانان که خیل عظیمی از جامعه را تشکیل می‌دهند، کوشا باشند.

عباس‌زاده با اشاره به لزوم تقویت و حفظ معنویت در بین اقشار جوان جامعه اذعان داشت: باید روح معنویت و خلاقیت در جوانان حفظ و تقویت شود و این امر نیازمند مشارکت و حضور فعال تمامی مسئولان فرهنگی و اجتماعی و اقشار دلسوز جامعه است.

وی اضافه کرد: این طرح مهم که برای سومین سال متوالی به همت دفتر نماینده ولی‌فقیه در امور اهل سنت شهرستان کنگان اجرا می‌شود فرصت مغتنمی برای بارور کردن استعدادهای نوجوانان و جوانان و تقویت روح خودباوری و اعتماد به نفس آنان با تکیه بر مبانی اعتقادی و دینی است.

این مسئول بیان داشت: یکی از اهداف‌ و رویکردهای جدید دشمنان برای ضربه زدن به جامعه اسلامی و اعتقادات جوانان، جنگ نرم و تهاجم فرهنگی است که همه ما باید در مقابل آن بایستیم.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه درامور اهل سنت شهرستان کنگان تصریح کرد: با توجه به تلاش دشمنان برای انحراف جوانان از مسیر رشد و تعالی در جنگ نرم، یکی از اهداف مهم طرح، زنده نگه‌داشتن روح نشاط و شادابی در اقشار مختلف سنی بویژه جوانان و خنثی کردن توطئه شوم دشمنان با بهره‌گیری از سلاح ایمان، معرفت و دانایی و آگاهی است.

وی افزود: از تمامی ارگان‌ها، نهادها و دستگاه‌های اجرایی که در سال‌های اخیر ما را برای اجرای هر چه بهتر و مطلوب‌تر این طرح یاری رسانده‌اند تشکر می‌کنیم.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه درامور اهل سنت شهرستان کنگان متذکر شد: از خانواده‌ها می‌خواهیم با شرکت در این طرح ارزشمند فرهنگی در اوقات فراغت زمینه لازم را برای انسجام بیشتر نظام خانواده و ساختار اجتماع بر مبنای اصول و ارزش‌های دینی و برنامه‌های غنی فرهنگی فراهم کنند.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول