اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد بویین زهرا:

به‌کارگیری استعداد‌های جوان موجب پیروزی در جنگ نرم می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین زهرا گفت: به‌کارگیری استعداد‌های جوان موجب پیروزی در جنگ نرم در مقابله با دشمنان می‌شود.

به‌کارگیری استعداد‌های جوان موجب پیروزی در جنگ نرم می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، علی زارعی در نشستی با جمعی از روحانیون شهرستان بویین زهرا دیدار کرد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین زهرا با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان از خیر و ارزشمندی بسیار بالایی نسبت به ماه‌های دیگر برخوردار است، اظهار کرد: همه مسلمانان باید در این ماه با افزایش عبادات و توجهات معنوی خویش عرصه را برای سعادت و رستگاری خویش مهیا کرده و سبب توسعه دین مبین اسلام در بین ملت‌های دیگر شوند.

وی با بیان اینکه ضرورت ترویج فرهنگ اسلامی امروز باید در اولویت وظایف و برنامه‌های مسئولان قرار گیرد، افزود: لزوم به‌کارگیری استعداد‌های جوان و شکوفا برای مقابله با جنگ نرم دشمنان به عنوان فرصتی ارزشمند بوده که متولیان فرهنگ باید با دغدغه بیشتری به این موضوع توجه کنند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین زهرا با اشاره به اینکه این شهرستان از ظرفیت‌های بسیار بالا و ارزشمندی در عرصه‌های مختلف فرهنگی و دینی برخوردار است، عنوان کرد: باید با ساختاری نو و توجه کافی به مسئله شبیخون فرهنگی دشمنان وارد عمل شده و مانع از ضربه‌زدن دشمنان و معاندان به عرصه‌های دینی و فرهنگ شد.

زارعی یکی از دغدغه‌های موجود در عرصه فرهنگی کشور را عدم نگاه و توجه جدی مسئولان به این حوزه دانست و بیان کرد: سهل‌انگاری و عدم توجه به ظرفیت‌های موجود در جامعه می‌تواند عاملی برای عقب‌ماندگی فرهنگی شود.

وی با اشاره به اینکه اشاعه آموزه‌های دینی به عنوان بهترین راهکار برای تقویت مبانی معرفتی و ارزشی در بین جوانان است، عنوان کرد: برنامه‌ریزی صحیح و دوری از حواشی دیگر می‌تواند پیش‌برنده اهداف کلان کشوری باشد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین زهرا ادامه داد: اگر مسئولان و متولیان اجرایی در کشور دغدغه ویژه‌تری نسبت به موضوعات و آسیب‌های اجتماعی داشته باشند، قطعا سلامت و آرامش فرهنگی در کشور افزایش یافته و نقشه‌های شوم دشمنان هم نابود می‌شود.

زارعی خاطرنشان کرد: با اراده و بصیرت انقلابی می‌توان اقتدار نظام اسلامی را تضمین کرد و سبب اعتلای دین مبین اسلام شد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول