اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان:

جوانان نخستین هدف جنگ نرم دشمنان هستند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: نوجوان و جوان مسلمان ایرانی نخستین هدف دشمنان در جنگ نرم و شبیخون فرهنگی هستند.

جوانان نخستین هدف جنگ نرم دشمنان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علیرضا جمشیدی در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش استان با بیان اینکه رشته‎های مورد درخواست دانشگاه‎های استان از وزارت علوم باید برای توسعه اشتغال استان باشد، اظهار داشت: دانشگاه‎هایی که متقاضی افزایش رشته هستند باید در این خصوص برای توقع آموزش و پرورش و افزودن رشته‎های مورد نیاز استان در حوزه فنی و حرفه‎ای گام بردارند.

وی اذعان کرد: آموزش و پرورش سرمایه عظیم انسانی را در اختیار دارد و در استان گلستان بیش از 330 هزار دانش‌آموز و 22 هزار فرهنگی داریم و با توجه به اینکه فکرها و اندیشه‎ها در اختیار آموزش و پرورش قرار دارد باید نقش مؤثری در راستای فرهنگ‎سازی در جامعه داشته باشد.

جانشین رئیس شورای آموزش و پرورش استان ادامه داد: با توجه به نامگذاری امسال به عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی توسط مقام معظم رهبری، آموزش و پرورش می‎تواند نقش اول را در حمایت از این شعار با انجام فعالیت‎های فرهنگی ایفا کند.

جمشیدی با اشاره به ضرورت تبلیغ فرهنگ اسلامی و جلوگیری از فرهنگ بیگانه گفت: نیت انقلاب اسلامی و استقرار حکومت دینی بر این اصل استوار است که فرهنگ دینی بر فرهنگ غربی غالب شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان افزود: بر همین اساس حضرت امام خمینی (ره) انقلاب را پرچمداری کرد و جمهوری اسلامی را شکل داد تا فرهنگ اسلامی ایرانی در جامعه به عنوان فرهنگ غالب نمود داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: باید آگاه باشیم که امروز جنگ تسلیحاتی از دستور کار دشمنان نظام خارج شده و آنها به دنبال جنگ نرم و شبیخون فرهنگی هستند و طبیعتا نخستین جایی که مورد هدف قرار می‎دهند، نوجوان و جوان مسلمان ایرانی است.

جمشیدی تصریح کرد: در حال حاضر می‎بینیم که در کالاهای وارداتی مورد نیاز دانش‌آموزان از قبیل کیف و لوازم‎التحریر، دشمن با هدف و نقشه و استفاده از تصاویری در تضاد با فرهنگ اسلامی این اقلام را تولید و روانه بازارهای ما می‎کند که با توجه به این مسئله آموزش و پرورش باید با تدبیر و مدیریت در این بخش جدی‎تر عمل کند.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول