اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سیاسی ناحیه بسیج دانشجویی کرمان:

ترویج فحشا، بی‌غیرتی و دین‌گریزی از اهداف جنگ نرم دشمن است

خبرگزاری فارس: مسئول سیاسی ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان گفت: ترویج فحشا، بی‌غیرتی، زیر سئوال بردن اعتقادها و دین‌گریزی از اهداف دشمن است که در جنگ نرم دنبال می‌کند.

ترویج فحشا، بی‌غیرتی و دین‌گریزی از اهداف جنگ نرم دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، سیاوش مسلمی بعد از ظهر امروز در همایش «بصیرت و آگاهی عمومی درباره معضلات و پیامدهای استفاده ناصحیح از ماهواره» در این شهرستان اظهار داشت: در جنگ سخت، رزمندگان با شهادت به خدا نزدیک‌تر می‌شدند، اما امروز کسانی که در جنگ فرهنگی کشته می‌شوند از معنویت دور می‌شوند.

وی افزود: دشمن امروز در جنگ نرم با تمام توان جوانان را که میراث ما هستند، هدف قرار گرفته است.

مسلمی با اشاره به اینکه طبق آمار نظرسنجی صدا و سیما 50 درصد مردم کشور ماهواره دارند، تصریح کرد: بر اساس آمار ناجا 60 درصد مردم نیز به صورت مستقیم از ماهواره استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به مسئولیت سنگین خانواده در زمینه راهنمایی جوانان ابراز داشت: بعضی خانواده‌ها به جای هدایت صحیح فرزندان در سنین حساس جوانی تا رسیدن به مرحله ازدواج احساسات آن‌ها را با در اختیار قرار دادن ماهواره تشدید می‌کنند.

مسئول سیاسی ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان گفت: بسیاری از معضلات اجتماعی ما نتیجه تدابیر نادرست ما است که دشمن نیز از همین فرصت استفاده می‌کند.

مسلمی عنوان کرد: ما باید در درخواست انجام یا ترک هر کار مانند ترک محرمات و انجام واجباتی مانند رعایت حجاب دلیل آن را نیز برای فرزندان خود بیان کنیم تا در زمان روبه‌رو شدن با تبلیغات کاذب دشمن قدرت تشخیص داشته باشند.

وی با بیان اینکه امراضی که امروز در جامعه ما وجود دارد با گذشته قابل مقایسه نیست، اذعان داشت: ما در صدد شناسایی و مقابله با این امراض از جمله ماهواره برنیامده‌ایم.

مسلمی بیان داشت: بیشتر مشکلات امروز جوانان ما در جامعه ناشی از کم‌کاری خانواده‌ها و مسئولان امر است.

وی با بیان اینکه در سیستم آموزشی فقط به آموزش پرداخته شده است، اظهار داشت: همپای این آموزش آموزه‌ها و سنت‌های اسلامی به جوانان منتقل نشده است.

مسلمی تربیت نسل امروز را به شدت تحت تأثیر رسانه‌ها ذکر و خاطرنشان کرد: وقتی جوان با مسائلی و موضوع‌هایی که در رسانه‌ها مطرح می‌شود، روبه‌رو شود و برای آن پاسخی نیابد به تضاد می‌رسد.

وی با توجه به اینکه با آوردن ماهواره در خانه فرزندان ما تحت تأثیر آموزه‌های نادرست این رسانه رشد می‌کنند، افزود: زمانی که قبح یک مسئله شکسته شود، جمع کردن آن بسیار سخت می‌شود.

مسلمی با اشاره به آسیب‌های الگو گرفتن جوانان از این رسانه تصریح کرد: هزینه‌ای که ما در قبال استفاده از ماهواره پرداخت می‌کنیم، جوانان این مرز و بوم هستند.

وی ابراز داشت: ترویج فحشا، بی‌غیرتی، زیر سئوال بردن اعتقادها و دین‌گریزی از اهداف دشمن است که در جنگ نرم دنبال می‌کند، زیرا بروز این مسائل افراد را در تحصیل و زندگی آینده دچار مشکلات زیادی می‌کند.

مسلمی با بیان اینکه یکی از نتایج سوء استفاده از این رسانه‌ها گسترش آمار طلاق در جامعه است، عنوان کرد: سلاح دشمن در جنگ نرم به مراتب خطرناک‌تر از سلاح او در جنگ هشت سال دفاع مقدس است.

مسئول سیاسی ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان اظهار داشت: امروز نه دشمن دیده می‌شود و نه سلاح آن و ما بدون اینکه متوجه باشیم، دشمن را به خانه خود آورده‌ایم.

مسلمی بیان داشت: راه مقابله با دشمن در جنگ شناخت دشمن است، همان طور که در هر کار دیگری برای انجام هر چه بهتر آن باید شناخت در آن زمینه وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی ما در مقابل هجمه‌های بزرگی از حمله‌های دشمن قرار دارد، گفت: دشمن از موشک و انرژی هسته‌ای ما نمی‌ترسد، از دین ما می‌ترسد به همین دلیل تمام توان خود را در ضربه زدن به آن به کار گرفته است.

به گزارش فارس، همایش «بصیرت و آگاهی عمومی درباره معضلات و پیامدهای استفاده ناصحیح از ماهواره» به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، سپاه ناحیه مقاومت جیرفت و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جیرفت در سالن دبیرستان نمونه ابرار این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/ش10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول