اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اندیمشک:

ترویج فرهنگ دینی تنها راه مبارزه با جنگ‌نرم است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اندیمشک گفت: ترویج فرهنگ دینی تنها راهی است که می‌توان با آن مقابل جنگ نرم دشمن ایستادگی کرد.

ترویج فرهنگ دینی تنها راه مبارزه با جنگ‌نرم است

به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک، حجت‌الاسلام سعید علیپور صبح امروز در دیدار با خانواده شهید علی هویدی با اشاره به سخن رهبری گفت:  ما باید بر سر عهد و پیمانی که با شهدا بسته‌ایم بمانیم. امروز تنها شکل مبارزه عوض شده، زمانی تفنگ در دست می‌گرفتیم و جان خود را در راه اسلام قرآن و دفاع از میهن به مخاطره می‌انداختیم ولی اکنون این صحنه مبارزه تبدیل به جنگ نرم شده و باید با اندیشه و ترویج فرهنگ دینی، سنگرها را حفظ و از ارزش‌ها و پیمانی که با شهدا و امام شهدا بسته‌ایم دفاع کنیم.

وی با اشاره به شرایط کنونی جامعه گفت: امروز زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و یاد و راه شهدا تا ابد جاودانه خواهد ماند.

وی افزود: ما باید کاری کنیم تا خداوند، شهدا و امام (ره) از ما راضی باشند و فردای قیامت شهدا با حالت ناراحتی به ما نظر نکنند.

علیپور در ادامه بیان کرد: با زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا، نقشه تهاجم گسترده فرهنگی دشمنان نظام نقش بر آب خواهد شد؛ زیرا جوانان کشورمان با آشنایی با این فرهنگ عظیم، واقعیات اسلام را به خوبی درک خواهند کرد و هیچ‌گاه فریب طاغوت را نخواهند خورد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک تصریح کرد: حجت‌الاسلام سعید علیپور با بیان خاطراتی از شهید هویدی گفت: این بزرگوار در آخرین سفرش به کردستان خطاب به من و اطرافیانش گفت، اگر در این مأموریت شهید شدم و چهره‌ام قابل شناسایی نبود، مرا از روی شکستگی جمجمه‌ام که در زمان انقلاب به یادگار مانده است، شناسایی کنید.

وی افزود: من و جمعی که نشسته بودیم دست لای موهای شهید زدیم و نشانی که گودی در سر بود را دیدیم و با شوخی به او می‌خندیدیم و غافل از این مطلب بودیم که او می‌داند این مأموریت، آخرین سفرش است و به شهادت می‌رسد.

علیپور خاطر نشان کرد: نکته جالب این است که چهرۀ این شهید پس از شهادت قابل شناسایی نبود و تنها با همان نشانه‌ای که خود شهید گفته بود، شناسایی شد.

پاسدار شهید علی هویدی متولد 1340، کشاورز و از مبارزان دوران ستم‌شاهی بود، وی از نیروهای تدارکات لشکر 7 ولی عصر (عج) بود که در 11 آبان سال 1366 پس از سال‌ها مجاهدت، در حین مأموریت به جبهۀ کردستان بر اثر سانحۀ رانندگی به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول