اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرستان آوج:

گسترش برنامه‌های دین‌محور بهترین راه مقابله با جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان آوج گفت: گسترش برنامه‌های دین‌محور بهترین راه مقابله با جنگ نرم است.

گسترش برنامه‌های دین‌محور بهترین راه مقابله با جنگ نرم است

حجت‌الاسلام سیدضیاء‌الدین هاشمی در حاشیه دیدار با جمعی از رزمندگان شهرستان آوج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آوج، با بیان اینکه اقتدار جمهوری اسلامی ایران امروز دشمنان و معاندان نظام اسلامی را در ورطه سقوط و انحطاط قرار داده است، اظهار کرد: باید با تلاش و کوشش آحاد ملت و مسئولان عرصه برای رشد و پیشرفت همه جانبه ایران اسلامی در جهان  فراهم شده و مقدمات نابودی کامل مستکبران نیز محقق شود.

امام جمعه شهرستان آوج با اشاره به اینکه بصیرت و هوشیاری مردم در هر صحنه‌ و عرصه‌ای موجب برملا شدن نقشه‌های استکبار می‌شود، افزود: همه باید با سعی مضاعف در راه اعتلا و افتخارآفرینی برای نظام اسلامی گام برداریم و موجب حیرت جهانیان شویم.

وی با بیان اینکه توسعه مراکز علمی و آموزشی و حضور جوانان و نخبگان در عرصه‌های مهم تحقیقاتی و علمی در دنیا نشان‌دهنده عزم و اراده معنوی ملت بیدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی برای ادامه نهضت توسعه و سازندگی در سطح کشور است، تصریح کرد: کشور‌های دیگر جهانی در طول 33 سال گذشته از پیشرفت‌‌ها و افتخارآفرینی‌های ملت ایران در عرصه‌های مختلف بهت‌زده شده و ابراز درماندگی و یأس کرده‌اند.

امام جمعه شهرستان آوج با اشاره به دستاورد‌های انقلاب اسلامی در عرصه فرهنگی و دینی بیان کرد: متولیان و دست‌اندرکاران نظام اسلامی باید با همت و تلاش یکپارچه خود عرصه‌ای توانمند و رونق یافته را برای برنامه‌ها و طرح‌های فرهنگی در کشور فراهم کرده و موجب شکست طرح‌های دشمنان در این حوزه شوند.

هاشمی مقابله با جنگ نرم را در شرایط کنونی از اولویت‌های بسیار مهم و حیاتی مسئولان جامعه و به‌ویژه جوانان و نوجوانان عنوان کرد و افزود: یکی از راه‌های بسیار مهم برای دفع هجمه‌های نرم دشمنان گسترش برنامه‌های دین‌محور در سطح دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی کشور است که در هر زمان موجب بی‌اثر شدن تهاجم و فتنه‌انگیزی‌های معاندان می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون فعالیت‌های بسیاری در راستای توسعه فرهنگی در سطح کشور صورت گرفته است، عنوان کرد: باید امیدوار‌ بود تا با همت و اراده بلند مسئولان و دست‌اندرکاران کشوری عرصه‌ برای توسعه فرهنگی و دینی در کشور فراهم شده و عزت دین مبین اسلام گسترش یابد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول