اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرماندرای بویین زهرا:

جوانان بسیجی افتخار‌آفرینان جنگ نرم هستند

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری شهرستان بویین زهرا گفت: جوانان بسیجی امروز افتخار‌آفرینان عرصه جنگ نرم هستند.

جوانان بسیجی افتخار‌آفرینان جنگ نرم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، فرماندار بویین زهرا ظهر امروز با جمعی از بسیجیان شهرستان بویین‌زهرا دیدار کرد.

احد احمدی در این دیدار با تبریک ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ماه مبارک رمضان ماهی ارزشمند و بسیار مغتنم برای نزدیکی بنده به خداوند متعال است و تمامی بندگان باید در این ماه پرخیر و برکت با افزایش روحیه معنوی و بینیشی خود عرصه را برای تجلی اقتدار و عزت مسلمانان فراهم کنند.

وی افزود: امیدواریم که تمام ملت و به ویژه جوانان و نوجوانان با درک حقیقی و بلند فضایل این ماه ارزشمند، مقدمات تقرب‌جویی به ذات الهی را آماده کرده و موجب افزایش سلامت و امنیت اجتماعی شوند.

سرپرست فرمانداری شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه بسیج امروز پوز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در عرصه‌های مختلف به خاک مالیده و سبب یأس و شکست استکبار از برنامه‌های شوم خود شده است، تصریح کرد: لزوم اشاعه فرهنگ مقاومت و پیروزی امروز بسیار بیشتر از گذشته در کشور احساس شده و باید با برنامه‌ریزی بیشتر ترویج یابد.

احمدی تصریح کرد: اتحاد و برادری میان مردم و پایبندی آنان به مفاهیم مشترک اساس بقا و ماندگاری انقلاب اسلامی است.

وی لزوم تلاش برای ادامه مسیر پیشرفت و سازندگی در کشور را در اولویت برنامه‌ها و حساسیت‌های کشور عنوان کرد و افزود: جوانان و نوجوانان بسیجی امروز به عنوان آینده‌سازان و افتخارآفرینان کشور وظایف بسیار سنگینی را در قبال سازندگی و خدمات‌رسانی به محرومان بر عهده خویش داشته که باید با همت و اراده والای خود مقدمات دست‌یابی کشور به اوج قله‌های سعادت‌مندی، پیشرفت و همچنین افتخار‌آفرینی جهانی را فراهم کنند.

سرپرست فرمانداری شهرستان بویین زهرا با اشاره به توطئه‌های پیچیده دشمنان و حکومت‌های غربی در عرصه تهاجم نرم و ضدفرهنگی تصریح کرد: امروز باید با اشاعه دادن هر چه گسترده‌تر و بیشتر فرهنگ اسلامی در بین جوانان، آنان را از خطرات و تهدیدات دشمنان آگاه کرده و به سمت مسیر اسلامی و دینی سوق دهیم.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول