اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه استان سمنان:

حرکات دشمن در جبهه جنگ نرم را رصد می‌کنیم

خبرگزاری فارس: معاون اجرایی سپاه استان سمنان گفت: بسیجیان در جبهه‌های جنگ نرم متوجه حرکت‌های دشمن هستند و هوشمندانه از انقلاب و دستاوردهای آن دفاع کرده و تحرکات دشمن را رصد می‌کنند.

حرکات دشمن در جبهه جنگ نرم را رصد می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، اسحاق هراسانیان ظهر امروز در نشست توجیهی شورای امر به معروف پایگاه‌های بسیج و سرگروه‏‌های حلقه‌های صالحین میامی که در نمازخانه عاشقان ثارالله این شهر برگزار شد، با اشاره به ابعاد جنگ نرم اظهار داشت: دشمن امروز سربازان خود را در پشت بام‌ها و خیابان‌های ما پیاده کرده است.

وی در خصوص شجره طیبه صالحین خاطرنشان کرد: یکی از اهداف شجره طیبه صالحین، حفظ و ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی است و پس از تشکیل این حلقه‌ها در بسیج، در سال جدید به کیفی‌سازی حلقه‌ها و تقویت بنیه علمی معنوی مربیان می‌پردازیم.

معاون اجرایی سپاه استان سمنان در ادامه این نشست در خصوص فرهنگ امر به معروف نیز گفت: باید امر به معروف را به فرهنگ همگانی تبدیل کنیم و با تذکر لسانی و کار تربیتی می‌توان این فرهنگ را در بین مردم ترویج داد.

هراسانیان برقراری ارتباط هدفمند بین فعالیت‌های پایگاه‌ها و حلقه‌های صالحین را عامل موفقیت پایگاه بسیج و بسیجیان دانست.

مسئول نمایندگی ولی‏‌فقیه در سپاه میامی نیز اظهار داشت: اسلام بیشترین حرمت را برای خانواده قائل شده است و خداوند برای هر کاری که استحکام خانواده را متزلزل کند، بیشترین مجازات را در نظر گرفته است.

حجت‏‌الاسلام عیسی سلیمانی با اشاره به آیات قرآن در زمینه پوشش گفت: خداوند خطاب به پیامبر فرمود که "به زنان مومن بگو خود را بپوشانند با خمر و جلابیب".

وی افزود: خداوند حجاب و عفاف را بر تمام انسان‌ها واجب کرده است و در آیات قرآن بر این مسئله تاکید فراوان شده است.

همچنین شرکت‌کنندگان در این کارگاه آموزشی از مشاوره حقوقی محسن نظیری، مسئول حقوقی سپاه میامی و از مباحث آموزشی نرگس سبحانی به عنوان سرمربی شجره طیبه صالحین در حوزه مقاومت فدک بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول