اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا:

تجربه موفق دفاع مقدس در جنگ نرم اجرا شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی تفکر اصلی حاکم بر جامعه در دوران دفاع مقدس را فکر دفاع خواند و گفت: تجربه موفق دفاع مقدس باید در جنگ نرم اجرا شود.

تجربه موفق دفاع مقدس در جنگ نرم اجرا شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام ابوتراب بهرامی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گیلان اظهار کرد: زندگی در سایه توحید با ایثارهای شهدا و جانبازان در کشور محقق شده است.

وی به ماه شعبان اشاره کرد و افزود: شعبان فرصت طلایی است و از این ماه پر خیر و برکت باید بیشترین بهره را ببریم.

بهرامی با بیان اینکه دوام ذکر خداوند انسان را کنترل می‌کند، تصریح کرد: تداوم ذکر خداوند جلوی خطای انسان را می‌گیرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا ظهور منجی و مصلح را یکی از مسائل قطعی و حتمی در جهان دانست و ابراز کرد: تعیین زمان ظهور امام عصر (عج) انحراف است.

وی با اشاره به اینکه خداوند در قرآن وعده داده است صالحان بر جهان حاکم می‌شوند، خاطرنشان کرد: امنیت در جامعه با حاکم شدن صالحان گسترش می‌یابد و دین اسلام که مورد رضایت خداوند است، در دنیا حاکم می‌شود.

بهرامی تحقق وعده خداوند را نیازمند ایجاد تشکیلات عنوان کرد و گفت: فاسدترین انسان‌ها اکنون بر جهان حاکم هستند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی به تکلیف جامعه در عصر غیبت اشاره کرد و یادآور شد: پایبندی حقیقی به دین مهم‌ترین وظیفه افراد در زمان غیبت امام زمان (عج) است.

وی با تاکید براینکه انسان باید به تمام احکام اسلامی پایبند باشد، بیان کرد: هماهنگ شدن با امام عصر (عج) از وظایف منتظر واقعی است.

بهرامی ترک گناه را از جمله وظایف منتظر برشمرد و بیان کرد: امام زمان (عج) سنت‌های پیامبر (ص) را زنده می‌کند.

 

مبارزه با زشتی‌ها از وظایف نیروی انتظامی است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا خدمت به مردم را از وظایف منتظران واقعی خواند و تصریح کرد: خدمت به مردم بالاترین عبادت‌ها است.

وی خدمت فراهم کردن امنیت برای مردم را بی‌نظیر و بی‌بدیل توصیف کرد و افزود: امر به معروف و مبارزه با بدی‌ها و زشتی‌ها از وظایف نیروی انتظامی است.

بهرامی ناامنی و تعدی به حقوق دیگران را منکر دانست و اظهار کرد: مسلمانان باید حافظ اسلام باشند و شریف‌ترین واجبات امر به معروف و نهی از منکر است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی با بیان اینکه ولی فقیه در زمان غیبت نماینده امام عصر (عج) است، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی به برکت ولایت فقیه در جهان عزتمند شده است.

وی پایبندی به ولایت را آزمونی برای پایبندی به امام زمان (عج) عنوان کرد و گفت: طرح جامع عفاف و حجاب با 300 بند برای اجرای 24 وزارتخانه و سازمان به تصویب رسیده و 21 بند از آن مربوط به نیروی انتظامی است.

بهرامی تفکر اصلی حاکم بر جامعه در دوران دفاع مقدس را فکر دفاع خواند و ابراز کرد: تجربه موفق دفاع مقدس باید در جنگ نرم نیز اجرا شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا بر مقابله با جنگ نرم دشمن تاکید کرد و یادآور شد: سازمان‌های مختلف باید در اجرای طرح عفاف و حجاب تلاش کنند.

وی تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی در نیروهای مسلح را از ابتکارهای امام (ره) نامید و بیان کرد: عقیدتی سیاسی با هدف ترویج دین و معنویت در کارکنان نیروهای مسلح ایجاد شده است.

بهرامی حضور در تمام پاسگاه‌ها و یگان‌ها را از وظایف عقیدتی سیاسی برشمرد و گفت: عقیدتی سیاسی وظیفه نمازآموزی چهره به چهره و ارتباط عاطفی با کارکنان نیروی انتظامی را به عهده دارد.

به گزارش فارس،حجت‌الاسلام هادی شکری در مراسم مذکور به عنوان رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گیلان معرفی شد و از تلاش‌های حجت‌الاسلام حجت‌الله نظری قدردانی شد.

انتهای پیام/و10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول