اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان خبر داد

آموزش 48 رشته مهارتی در فرهنگسرای امام خمینی زنجان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان گفت: به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان 48 رشته مهارتی در فرهنگسرای امام خمینی زنجان آموزش داده می‌شود.

آموزش 48 رشته مهارتی در فرهنگسرای امام خمینی زنجان

یحیی امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: برنامه‌های اوقات فراغت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان در چهار حوزه برنامه‌ریزی شده است.

وی با اشاره به اینکه 10 انجمن فرهنگی هنری به عنوان 10 پایگاه در فرهنگسرای امام خمینی زنجان فعالیت می‌کنند، خاطرنشان کرد: این انجمن‌ها در قالب 48 رشته مهارتی فعال می‌شوند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان با بیان اینکه انجمن هنرهای تجسمی شامل آموزش طراحی، نقاشی، کاریکاتور، گرافیک، طراحی گرافیک سیاه و سفید، طراحی گرافیک رنگی، نگارگری، تذهیب و ... می‌شود، تصریح کرد: انجمن خوشنویسی نیز به آموزش دوره‌های خو‌شنویسی در مراحل متوسط، ممتاز و عالی می‌پردازد.  

وی آموزش دوره‌های بازیگری تئاتر را از برنامه‌های انجمن نمایش برای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان برشمرد و افزود: انجمن موسیقی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان نیز آموزش تار، سه تار، گیتار، سنتور، ویلن، نی و تنبک را برنامه‌ریزی کرده است.

امیری با بیان اینکه انجمن سینمای جوان فرهنگسرای امام خمینی زنجان برگزاری دوره‌های آموزشی فیلم‌نامه‌نویسی، عکاسی، تدوین، میکس، فیلم‌سازی و تصویر‌برداری را در دستور کار دارد، اضافه کرد: دوره‌های آموزشی مبانی شعر کلاسیک، نو، سپید و داستان‌نویسی نیز در انجمن‌های ادبی برگزار می‌شود.

وی در زمینه برنامه‌های پیش‌بینی شده در فرهنگسرای کوثر تصریح کرد: این فرهنگسرا که ویژه بانوان است علاوه‌ بر آموزش مهارت‌ها‌ی هنری از جمله هنرهای تجسمی، موسیقی، نمایشی، خوشنویسی و شعر و داستان، مهارت‌های گل‌سازی‌، مدیریت و برنامه‌ریزی امور خانواده، هنر در خانه، مهارت‌های زندگی و طراحی لباس (اکسوار) را نیز آموزش می‌دهد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت را بسیار مهم برشمرد و یادآور شد: برای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان باید برنامه‌های سازنده‌ای پیش‌بینی شود.

وی گفت: توجه به برنامه‌های فرهنگی در زمینه اوقات فراغت از اهمیت زیادی برخوردار است.

انتهای پیام/73006/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول