اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول خبر داد

تعیین 105 پایگاه اوقات فراغت در دزفول

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول از تعیین 105 پایگاه اوقات فراغت در شهرستان دزفول خبر داد.

تعیین 105 پایگاه اوقات فراغت در دزفول

غلامعلی تاج امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار داشت: برای اجرای طرح اوقات فراغت در تابستان امسال 105 پایگاه در نظر گرفته شده که تعداد 45 پایگاه برای شهر دزفول و بقیه پایگاه‌ها برای روستاهای تابعه این شهرستان آماده‌سازی شده است.

وی ادامه داد: اوقات فراغت، دوران طلایی برای انجام فعالیت‌های غیر درسی بوده و انگیزه افراد را برای فعالیت‌های اجتماعی بالا می‌برد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دزفول خاطرنشان کرد: در طرح اوقات فراغت سال گذشته تعداد بی‌شماری از افراد اعم از آقا و خانم حضور داشتند و استقبال بسیار خوبی از این طرح در سطح این شهرستان و روستاهای تابعه صورت گرفت.

تاج عنوان کرد: این طرح در کانون‌های فرهنگی مساجد، مراکز فرهنگی ـ هنری و آموزشگاه‌های خصوصی وابسته به این نهاد به مرحله اجرا درآمده و استقبال از این طرح بسیار خوب بوده است.

وی با اشاره به کلاس‌های در نظر گرفته شده برای اجرای این طرح عنوان ‌کرد: برنامه‌های متنوعی مانند کلاس‌های تفسیر آیات قرآنی، تجوید، روخوانی و حفظ قرآن کریم، آموزش نقاشی با تکنیک رنگ روغن، آبرنگ، گواش، مداد رنگی، آموزش خوشنویسی با طرح قلم نی خط تحلیلی، خمیرسازی، آموزش رشد و تکثیر گل‌های آپارتمانی، بازیگری تئاتر و عکاسی در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره ارشاد اسلامی دزفول خاطرنشان کرد: غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان یکی از مهم‌ترین فعالیت‌هایی است که باید به صورت کارشناسی شده به آن پرداخته شود.

انتهای پیام/72006/م20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول