اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

25 خرداد ماه

ثبت‌نام کلاس‌های اوقات فراغت شهرداری مشهد آغاز می‌شود

مدیر امور تربیت بدنی همگانی شهرداری مشهد گفت: از 25 خرداد ماه ثبت‌نام کلاس‌های اوقات فراغت شهرداری مشهد آغاز می‌شود.

ثبت‌نام کلاس‌های اوقات فراغت شهرداری مشهد آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزارش فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، حسین نخعی اظهار کرد: سالم‌ترین و کم هزینه‌ترین راه برای غنی‌سازی اوقات فراغت، در نظر گرفتن برنامه‌های ورزشی متنوع، ویژه و هدفمند است.

وی با اشاره به آغاز ثبت‌نام کلاس‌های اوقات فراغت شهرداری مشهد در رشته‌های مختلف از روز 25 خرداد ماه، ادامه داد: امسال برنامه‌ها و کلاس‌های ورزشی در نظر گرفته شده از سوی شهرداری مشهد، با 50 درصد نرخ مصوب اجرا می‌شود و حتی در برخی مناطق امکانات ویژه‌ای نیز در نظر گرفته شده است.

نخعی با بیان اینکه مسابقات ورزشی محلات در سال گذشته با حضور حدود 60 هزار نفر شرکت‌کننده سهم به سزایی در غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان داشت، عنوان کرد: امسال نیز در چهارمین دوره المپیاد ورزشی محلات مشهد مسابقات در 14 رشته ورزشی ویژه بانوان و 14 رشته ورزشی ویژه آقایان در نظر گرفته شده که پیش‌بینی می‌شود از نظر تعداد شرکت‌کننده رشد قابل توجهی را نسبت به سال گذشته شاهد باشیم.

مدیر امور تربیت بدنی همگانی شهرداری مشهد با اشاره به همکاری آموزش و پرورش استان در برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت تابستان شهرداری مشهد، گفت: اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی نیز برای نخستین‌بار امسال با در اختیار قرار دادن 10 سالن از 57 سالن ورزشی در نظر گرفته شده برای انجام طرح‌های اوقات فراغت با شهرداری مشهد همکاری داشته است.

نخعی ادامه داد: طرح‌های ویژه‌ای نیز برای بانوان مشهدی با عناوین محله، ورزش، مسجد، محله، ورزش، سال و محله، ورزش، آپارتمان؛ در اوقات فراغت تابستان امسال در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/70001/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول