اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری قم عنوان کرد

اهتمام جدی به تنوع در اجرای برنامه‌های اوقات فراغت

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قم با تاکید بر توجه به تنوع در برنامه‌های اوقات فراغت در تابستان امسال گفت: دوره فراغت امسال به دلیل مواجه شدن با انتخابات و تعطیلی زود هنگام مدارس و دانشگاه‌ها طولانی‌تر شده است.

اهتمام جدی به تنوع در اجرای برنامه‌های اوقات فراغت

معصومه ظهیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم مباحث اوقات فراغت را مربوط به سازمان ورزش و جوانان دانست و اظهار کرد: در مورد بانوان هماهنگ کننده برنامه‌های فراغت بانوان در استان دفتر امور بانوان و خانواده استانداری است.

وی برنامه‌ها را در دو بخش آیین‌های فرهنگی مساجد و پایگاه‌ها و هر نهادی که به نحوی در اوقات فراغت سهیم است تقسیم کرد و اظهار داشت: اوقات فراغت شامل بخش آموزش، بخش فرهنگی مثل نمایشگاه‌ها، نشست‌ها، فعالیت‌های هنری و ورزشی و بخش مسابقات و اردوها است که باید هر کدام از این‌ها در جای خود مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قم همچنین بیان داشت: اوقات فراغت و ورزش، اوقات فراغت و آموزش، اوقات فراغت و تفریحات سالم، اوقات فراغت و نمایشگاه‌های استانی رئوس برنامه‌هایی است که در ایام تابستان در استان قم انجام خواهد گرفت.

وی با تاکید بر وجود انواع فعالیت‌ها در اوقات فراغت تابستان امسال گفت: در حال حاضر طرح رحمت در 15 پایگاه شهری شروع به کار کرده است که آموزش و تحکیم کانون خانواده را در دستور کار دارد.

ظهیری با تاکید بر ضرورت توجه به تنوع در برنامه‌های اوقات فراغت در تابستان امسال افزود: علت این امر طولانی بودن دوره فراغت به دلیل مواجه شدن با انتخابات و تعطیلی زود هنگام مدارس و دانشگاه‌ها است.

مشاور استاندار قم در امور بانوان خاطرنشان کرد: ما امسال تابستان اوقات فراغت طولانی‌تری دارا هستیم که بخشی از آن نیز مصادف با ماه رمضان است و مطابق با آن در مساجد و پایگاه‌ها برنامه‌های عبادی وجود دارد. آموزش قرآن، جلسات مفاهیم و تفسیر قرآن، جُنگ‌های شبانه که جنبه انس با قرآن دارد و ضیافت‌های افطاری که این موارد در ایام ماه مبارک رمضان به برنامه‌های پایگاه‌ها اضافه خواهد شد.

انتهای پیام/70002/ر30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول