اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

اوقات فراغت دانش‌آموزان دغدغه تابستانه والدین و مسئولان

تابستان که از راه می‌رسد و مدارس تعطیل می‌شوند و بچه‌ها بیکار، دغدغه والدین و مسئولان برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان آغاز می‌شود.

اوقات فراغت دانش‌آموزان دغدغه تابستانه والدین و مسئولان

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، ایام تابستان فرصت مناسبی برای آموزش دانش‌آموزان در رشته‌های ورزشی مختلف و در کنار آن آموزش پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزان است که با برنامه‌ریزی لازم توسط مسئولان و همکاری والدین دانش‌آموزان قابل اجرا است.

صبح امروز با حضور مدیر و معاونان اداره آموزش و پرورش کوهبنان، مسئول شبکه بهداشت و درمان و مسئولان کانون‌های فرهنگی و تربیتی با هماهنگی کارشناسی تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش شهرستان کوهبنان جلسه برنامه‌ریزی فعالیت‌های ورزشی در ایام تابستان برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوهبنان با بیان سخنی از شهید رجایی مبنی بر اینکه مدرسه تعطیل می‌شود، اما تربیت تعطیل نمی‌شود، گفت: به منظور پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان و بهره بیشتر و بهتر از این ایام به‌جاست که تمام امکانات مورد نیاز فراهم شود تا از اوقات فراغت پیش رو به نحو احسن استفاده شود زیرا اگر این کار توسط آموزش و پرورش و سایر دست‌اندرکاران فرهنگی انجام نشود، دشمن برای اوقات فراغت دانش‌آموزان به‌ویژه جوانان برنامه‌ریزی می‌کند.

احمد نیکخواه ابراز داشت: در همین راستا در کلاس‌های آموزش رشته‌های ورزشی مختلف با عنوان کانون ورزشی در رشته‌های فوتبال، فوتسال، والیبال، ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای، تنیس روی میز و ژیمناستیک پسران و رشته‌های والیبال، تنیس روی‌میز و ژیمناستیک دختران ثبت‌نام به‌ عمل می‌آید و در کنار کلاس‌های آموزشی ورزش، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی که نیاز مبرم دانش‌آموزان است، توسط مدرسان پیشگیری آموزش داده می‌شود.

وی ابراز داشت: در کنار این مراکز چهار کانون فرهنگی تربیتی و دارالقرآن جوادالائمه کوهبنان از پایان خرداد ماه و پس از اتمام امتحانات آمادگی کامل برای ثبت‌نام دانش‌آموزان علاقه‌مند در کلاس‌های مختلف دارند که در این راستا نیاز به همکاری و هماهنگی بیشتر والدین داریم.

این مسئول عنوان کرد: در کنار برگزاری کلاس‌های فرهنگی، مذهبی و ورزشی اردوهای یک‌روزه نیز در اردوگاه شهید یوسف‌زاده شهرستان کوهبنان برگزار می‌شود تا زمینه شادابی و نشاط بیشتر دانش‌آموزان فراهم شود و آن‌ها بتوانند به نحو احسن از تعطیلات خود بهره ببرند.

به گزارش فارس، پس از بیان نظرات و دیدگاه‌های شرکت‌کنندگان در این جلسه با توجه به شرایط خاص شهرستان کوهبنان و قرار گرفتن بر روی گسل زلزله بر برگزاری کلاس‌های امداد و نجات و همچنین برگزاری کلاس‌های مهارت‌های زندگی تاکید شد.

انتهای پیام/80012/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول