اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بیرجند تاکید کرد

ایجاد برنامه‌های اوقات فراغت برای جلوگیری از بزهکاری

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بیرجند بر ایجاد برنامه‌های اوقات فراغت برای جلوگیری از بزهکاری تاکید کرد.

ایجاد برنامه‌های اوقات فراغت برای جلوگیری از بزهکاری

به گزارش خبرگزاری فارس در بیرجند، سید محمدزمان ابطحی صبح امروز در جلسه برنامه‌ریزی اوقات فراغت شهرستان بیرجند اظهار داشت: اوقات فراغت زمانی شکل می‌گیرد که فرد از کار و تلاش فراغت یافته و ساعت‌های باقی‌مانده از روز و هفته را به استراحت بپردازد.

وی با بیان اینکه این زمان فقط مربوط به فراغت از کار اداری و مرسوم روزانه نیست، ادامه داد: اوقات فراغت به زمانی اطلاق می‌شود که افراد دست از فعالیت مستمر در زمان‌های متوالی برداشته و به استراحت می‌پردازند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بیرجند با اشاره به جمعیت 10 تا 15 میلیونی دانش‌آموزان و دانشجویان کشور بیان داشت: با فرا رسیدن فصل تابستان و رهایی از درس دانش‌آموزان و دانشجویان تازه اوقات فراغت معنی پیدا می‌کند.

ابطحی با بیان اینکه نهادها و ارگان‌ها به فکر پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان و دانشجویان هستند، تصریح کرد: اوقات فراغت فقط مختص آنها نیست بلکه تمام اقشار جامعه از آن برخوردار هستند که نیاز به برنامه‌ریزی دارد.

این مسئول برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان و دانشجویان را مهم دانست و متذکر شد: این نیروهای عظیم و ستون‌های آینده کشور در صورتی که از این اوقات به بهترین شکل استفاده کنند هم برای خودشان و هم برای آینده کشور مفید هستند.

افزایش ناهنجاری‌ها در فصل تابستان

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بیرجند با بیان اینکه آمار ناهنجاری‌های جامعه در فصل تابستان افزایش می‌یابد، اضافه کرد: یکی از دلایل انکارناپذیر این ناهنجاری‌ها اتلاف بیهوده وقت جوانان است.

ابطحی افزود: در صورتی که نهادها و ارگان‌های ذی‌ربط اوقات فراغت را با برنامه‌های تفریحی، پژوهشی، آموزشی و فرهنگی پر کنند میزان وقوع این ناهنجاری‌ها در جامعه کمتر می‌شود.

وی از رشد فکری و عملی در جوانان در تابستان خبر داد و گفت: با آموزش‌های لازم در فصل تابستان جوانان می‌توانند در مهارت‌های گوناگون تجربه کسب کرده و در آینده از آن استفاده کنند.

ایجاد برنامه‌های اوقات فراغت برای جلوگیری از بزهکاری

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بیرجند ادامه داد: وقتی اوقات فراغت جوانان هدایت‌ شده است کمتر به سوی برنامه‌های زیان‌آور و مخرب کشیده می‌شوند.

ابطحی با اشاره به اهمیت برنامه‌های اوقات فراغت در تابستان خاطر نشان کرد: برنامه‌های اوقات فراغت سبب سلامت بیشتر جامعه می‌شود.

انتهای پیام/69010/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول