اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

20 خرداد

دستگاه‌های اجرایی گیلان در طرح اوقات فراغت تجلیل می‌شوند

معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت: جشنواره استانی تجلیل از برترین دستگاه‌های اجرایی گیلان در زمینه اوقات فراغت 20 خرداد جاری در رشت برگزار می‌شود.

دستگاه‌های اجرایی گیلان در طرح اوقات فراغت تجلیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، احمد علی‌اکبری در جلسه ورزش و جوانان گیلان با اشاره به برگزاری جشنواره مذکور، اظهار کرد: جشنواره استانی تجلیل از برترین دستگاه‌های اجرایی گیلان در زمینه اوقات فراغت ساعت 10 صبح فردا دوشنبه 20 خرداد جاری در مهمانسرای المپیک رشت برگزار می‌شود.

وی افزود: در این جشنواره که با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و استاندار گیلان برگزار می‌شود، از اداره کل ورزش و جوانان گیلان، کمیته امداد امام خمینی (ره) و اداره کل فنی و حرفه‌ای استان که مقام‌های نخست تا سوم را در بخش اوقات فراغت جوانان به عنوان دستگاه‌های فعال و پرمخاطب به دست آوردند، تجلیل می‌شود.

وی، این رتبه‌بندی را طبق اجرای برنامه‌های اوقات فراغت جوانان و وارد کردن اطلاعات این حوزه در پرتال سراسری ذکر کرد.

این مسئول اذعان کرد: سال گذشته برنامه‌های مذکور به تصویب ستاد ملی امور جوانان کشور و ابلاغ شورای عالی ورزش و جوانان استان رسیده بود.با فعالیت و تلاش دستگاه‌های اجرایی استان، گیلان توانست در زمینه ورود اطلاعات پرتال اوقات فراغت در کشور مقام نخست را به دست آورد.

به گفته علی‌اکبری، در جشنواره مذکور از کارشناس فعال دستگاه‌ها، افراد حقوقی و حقیقی فعال در بخش اوقات فراغت جوانان تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/84002/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول