اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی استاندار بوشهر:

مطالبات جوانان اولویت برنامه‎های اوقات فراغت باشد

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: در برنامه‎ریزی‎ها برای اوقات فراغت جوانان مطالبات این قشر باید به عنوان یک اولویت مهم مورد توجه قرار گیرد.

مطالبات جوانان اولویت برنامه‎های اوقات فراغت باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسن پرآور ظهر امروز در نشست ساماندهی امور جوانان استان بوشهر اظهار داشت: هدف ما ایجاد پویایی، نشاط و ارتقای توانمندی جوانان است و این امر باید در برنامه‎های اوقات فراغت لحاظ شود، در همین راستا در کنار برنامه‎های مذهبی برای جذب حداکثری جوانان باید برنامه‎های فرهنگی، ورزشی و تفریحی نیز برای آنان در نظر بگیریم.

وی اضافه کرد: حضور جوانان برای ما یک فرصت است و اگر ما برای آنان برنامه‎های مناسب نداشته باشیم، دشمن برنامه‎ریزی می‌کند و باید پیش از فرارسیدن اوقات فراغت برای جوانان برنامه‌ریزی کرده و کمیته‎های زیرمجموعه را تشکیل و ساماندهی کنیم.

وی با تاکید بر ثبت عملکرد دستگاه‎ها در سامانه اوقات فراغت بیان کرد: کوتاهی برخی دستگاه‎ها در ثبت اقدامات و برنامه‎های خود در حوزه اوقات فراغت قابل توجیه نیست.

پرآور با بیان اینکه در شهرستان‎ها فرمانداران مسئول برنامه‎های اوقات فراغت جوانان هستند، ادامه داد: با توجه به نیاز اجرای برنامه‎های فرهنگی مناسب در مناطق زلزله‎زده شهرستان دشتی، برای اوقات فراغت جوانان این مناطق نیز باید برنامه‎ریزی مطلوبی انجام شود.

پرآور با بیان اینکه در برنامه‎ریزی‎ها باید از انتقادات و پیشنهادات اولیا و اساتید بهره ببریم، ادامه داد: نظرسنجی‏ها، پیشنهادات و انتقادات برنامه‎های سال گذشته باید اصلاح و در برنامه‎های امسال اوقات فراغت جوانان لحاظ شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر یادآور شد: جامعه هدف ما فقط جوانان شهری نیستند و در روستاها نیز باید از ظرفیت عظیم جوانان بهره ببریم و آموزش مهارت‎های فردی در اوقات فراغت باید به عنوان یک اصل مهم مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: احیا ورزش‎های بومی در جامعه و پیوند جوانان با فرهنگ گذشته برای ما یک اصل است و برنامه‎های اوقات فراغت جوانان باید به گونه‎ای باشد که آنان را از ناهنجاری‎ها و آسیب‎های اجتماعی دور کند و برنامه‎های امسال باید از لحاظ کمی و کیفی نسبت به سالهای گذشته از سطح بالاتری برخوردار باشد تا بتوانیم دین و تعهد خود را به جوانان ادا کنیم.

انتهای پیام/66007/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول