اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آبیک خبر داد

پیش‌بینی 30 پایگاه تابستانه برای اوقات فراغت آبیکی‌ها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک از پیش‌بینی 30 پایگاه تابستانه برای برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت نوجوانان و جوانان این شهرستان خبر داد.

پیش‌بینی 30 پایگاه تابستانه برای اوقات فراغت آبیکی‌ها

حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک گفت: با تشکیل 15 هسته فرهنگی جوان برای افراد 16 تا 25 سال و نیز 30 بوستان معرفت برای افراد هفت تا 16 سال در پایگاه‌ها و مساجد شهرستان آبیک، برنامه‌های اوقات فراغت برای کودکان، نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود.

وی افزود: با حضور 12 روحانی مجرب از شهر مقدس قم و هفت روحانی مستقر در شهرستان آبیک برنامه‌ها و کارگاه‌های آموزشی مانند احکام، مذاهب، پرسش و پاسخ شبهات دینی، حجاب و عفاف، احکام نماز، واجبات، مسائل سیاسی روز و برنامه‌های ورزشی در پایگاه‌های تابستانه برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی وب‌سایت و سایت برای هسته‌های جوان، ادامه داد: البته در طول سال هسته‌های فرهنگی جوان شهرستان آبیک از طریق فضای مجازی، نوشتن مقالات، عکس و اخبار دینی و مذهبی در سایت‌های خود با اداره تبلیغات اسلامی در ارتباط هستند.

حسینی خاطرنشان کرد: برنامه‌های اوقات فراغت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک با حضور روحانیان و مربیان مجرب، زبده و کارآمد اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: کلاس‌های آموزش قرآن کریم، عقاید، ورزشی، اردو و بیان مسائل دینی برای رده سنی هفت تا 16 سال با عنوان بوستان معرفت و کارگاه‌های آموزشی در زمینه‌های متخلف مانند آشنایی با فضای مجازی، گفتمان‌های دینی با موضوعات روز و مسائل دینی و برنامه‌های ورزشی برای رده سنی 16 تا 25 سال با عنوان هسته‌های فرهنگی برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: خروجی برنامه‌های اوقات فراغت باید در راستای بیشتر و بهتر شدن انگیزه جوانان در مسیر دین و احکام اسلامی باشد.

حسینی بیان کرد: مسئولان فرهنگی با غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در قالب برنامه‌های فرهنگی، دینی، ورزشی و تفریحی درصدد جلوگیری از انحراف آنان هستند؛ گرچه نقش کلیدی و محوری خانواده‌ها را در سوق دادن فرزندانشان به سمت کلاس‌های اوقات فراغت را نباید فراموش کرد.

وی اضافه کرد: با توجه به هجمه‌های مختلف دشمنان علیه نظام و به ویژه فرزندان این مرز و بوم، به منظور آسودگی خیال والدین از فرزندان، شرکت کردن نوجوانان و جوانان در کلاس‌های اوقات فراغت بهترین راه مبارزه با جنگ نرم است که برای نوجوانان و جوانان مصونیت‌ می‌آورد.

این مسئول اذعان کرد: مسئولان فرهنگی باید با اجرای برنامه‌های فرهنگی مدون، جذاب، برنامه‌ریزی شده و بانشاط، نوجوانان و جوانان را به سمت کلاس‌های اوقات فراغت سوق دهند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک تصریح کرد: در حقیقت بسیاری از اکتشافات، اختراعات و ابداعات در اوقات فراغت شکل می‌گیرد و به همین دلیل غنی‌سازی این اوقات از اهمیت خاصی برخوردار است.

حسینی افزود: بسیاری از مردان، زنان، دختران و پسران جامعه در شبانه‌روز زمان‌هایی را به عنوان اوقات فراغت در اختیار دارند که باید در راستای غنی‌سازی آن و خودداری از ابطال این اوقات برنامه‌ریزی کنند.

انتهای پیام/77006/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول