اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره‌کل آموزش و پرورش همدان:

تابستان امسال دانش‌آموزان در پایگاه‌های اوقات فراغت مهارت می‌آموزند

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش همدان گفت: تابستان امسال دانش‌آموزان با ثبت نام در پایگاه‌های اوقات فراغت، با یک مهارت آشنا می‌شوند.

تابستان امسال دانش‌آموزان در پایگاه‌های اوقات فراغت مهارت می‌آموزند

حسن مظاهری در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به ایام تابستان و آغاز تعطیلات دانش‌آموزان اوقات فراغت به دو بخش تقسیم می‌شود که یک بخش در پایگاه تابستانی و بخش دیگر عرصه‌های طرح هجرت است.

وی با اشاره به پایگاه‌های تابستانی تصریح کرد: در پایگاه‌های تابستانی مدارس و کانون‌های فرهنگی تربیتی، سالن‌های ورزشی و... محل پایگاه‌های تابستانی اوقات فراغت است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان ادامه داد: از جمله برنامه‌هایی که در این پایگاه‌ها تعریف شده فعالیت‌های مختلف مذهبی و قرآنی، فنی و حرفه‌ای، درسی و تقویتی و ورزشی و... است و تاکنون تعداد پایگاه‌های اوقات فراغت در استان همدان مشخص نشده است.

وی خاطرنشان کرد:  بخش دوم طرح هجرت که مربوط به بسیج سازندگی است که در عرصه‌های مختلف توسط اقشار مختلف پیگیری می‌شود و با همکاری سپاه و سازمان بسیج سازندگی و اداره کل نوسازی و با نظارت استانداری عرصه‌های مختلف که عبارتند از مدارس و فضا‌های پرورشی و فرهنگی ورزشی مشخص می‌شود.

مظاهری عنوان کرد: در طرح هجرت عرصه‌های مختلفی تعریف شده که کارهایی از قبیل تعمیر لوازم کلاسی، زیباسازی، نقاشی، نصب پرده و شعارنویسی و... در آن دیده شده است.

وی یادآور شد: ثبت نام و آغاز به کار پایگاه‌های تابستانی و طرح هجرت از اوایل تابستان شروع می‌شود که دانش‌آموزان می‌توانند برای ثبت نام به این مکان‌ها مراجعه کنند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش همدان افزود: دانش‌آموزان در عرصه بسیج سازندگی علاوه بر انجام کارهای زیباسازی و تعمیراتی در برنامه‌های فرهنگی مختلف نیز مشارکت می‌کنند.

وی به شعار امسال اوقات فراغت دانش‌آموزان اشاره و بیان داشت: شعار امسال اوقات فراغت هر دانش‌‍‌آموز یک مهارت است و تأکید بر این است که هر دانش‌آموز تا پایان تابستان بتوانند با یک مهارت آشنا شده و آن را یاد بگیرد.

مظاهری در پایان سخنانش گفت: یکی از برنامه‌های پررونق در اوقات فراغت دانش‌‌آموزان برنامه‌های قرآنی است که در بخش‌های مختلف دیده شده است.

انتهای پیام/89007/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول