اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان سمنان خبر داد

برگزاری نمایشگاه بزرگ اوقات فراغت در سمنان از اول تیر ماه

رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان سمنان از برگزاری نمایشگاه بزرگ اوقات فراغت در سمنان از اول تا ششم تیر ماه خبر داد.

برگزاری نمایشگاه بزرگ اوقات فراغت در سمنان از اول تیر ماه

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حسن سعدالدین شامگاه شنبه در دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان سمنان با اشاره به کمتر از یک هفته مانده به انتخابات، خواستار تلاش و تعامل همه دستگاه‏های فرهنگی و اجتماعی در اطلاع‏رسانی به جوانان در خصوص اهمیت انتخابات 24 خرداد شد.

وی ادامه داد: باید زمینه مشارکت سیاسی جوانان و نوجوانان به عنوان آینده‏سازان کشور در انتخابات فراهم شود.

رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان سمنان به هجمه سنگین دشمن و هدف قرار دادن جوانان به منظور بی‏اهمیتی به انتخابات در یک هفته مانده به برگزاری این رویداد بزرگ سیاسی اشاره کرد و گفت: جوانان همواره در مسائل سیاسی و اجتماعی در کشور پیش‏رو بوده و باید به نیازمندی‏های آنان توجه شود.

سعدالدین ادامه داد: برنامه‏ریزی مناسب به منظور غنی‏سازی اوقات فراغت باعث رشد و بالندگی نسل جوان می‏شود.

وی گفت: فرهنگ‏سازی برای غنی‏سازی اوقات فراغت جوانان امری ضروری بود و در این راستا، نقش خانواده‏ها و همکاری رسانه‏ها در هدایت و حمایت جوانان و ترغیب آن‌ها برای مشارکت در فعالیت‏های اجتماعی پررنگ‏تر است.

رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان سمنان با اشاره به فرمایش پیغمبر اکرم (ص) مبنی بر «به جوانان نظر داشته باشید چرا که این نسل زودتر از دیگران به خیر می‏گرایند»، خواستار نگاه ویژه‏تری به قشر جوان کشور شد.

سعدالدین از دستگاه‏های عضو ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان سمنان خواست تا با همه امکانات موجود و تلاشی مضاعف نسبت به برنامه‏ریزی مناسب برای غنی‏سازی اوقات فراغت جوانان اقدام کنند.

وی در مورد کیفیت و نحوه برنامه‏ریزی این اوقات گفت: باید برنامه‏ریزی‏هایی شود که به نوعی با مسیر انقلاب و دلخواه جوانان باشد.

رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان سمنان تصریح کرد: برنامه‏ها باید پرمحتوا و متناسب با علایق، ظرفیت‏ها و ویژگی‏های شخصیتی و روحیات جوانان و هدفمند باشد.

وی افزود: برنامه‏ریز‏ی‏ها و تصمیم‏گیری‏ها باید صحیح انجام و زمان‏بندی شود و نتیجه کار و بازخوردها و آسیب‏های سنوات گذشته نیز مورد بررسی قرار گیرد.

سعدالدین در مورد برگزاری نمایشگاه اوقات فراغت هم گفت: قرار است امسال نیز مانند سال قبل این نمایشگاه از اول تا ششم تیر ماه برای اولین بار در پارک شقایق سمنان برگزار شود.

انتهای پیام/2249/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول