اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف جیرفت خبر داد

آغاز ثبت‌نام طرح اوقات فراغت تابستانی در جیرفت

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جیرفت گفت: ثبت‌نام مرحله چهارم طرح اوقات فراغت تابستانی از 10 خرداد ماه در این شهرستان آغاز شده است.

آغاز ثبت‌نام طرح اوقات فراغت تابستانی در جیرفت

مهدی شریف امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: اوقات فراغت تابستانی در سال جاری با حضور جوانان و نوجوانان جیرفتی در آستان مقدس امامزاده سیداحمد ساردوئیه رنگ و بویی دیگر دارد.

وی با اشاره به آغاز چهارمین دوره طرح نشاط معنوی در جوار آستان امامزاده سید احمد ساردوئیه این شهرستان افزود: طرح نشاط معنویی در راستای استفاده از ظرفیت آستان امامزادگان برای اوقات فراغت دانش‌آموزان در تعطیلات تابستان و تحقق بخشیدن به کلام مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل امامزادگان به قطب فرهنگی برگزار می‌شود.

شریف با بیان اینکه در سال جاری برای چهارمین سال متوالی این طرح از هشتم تیرماه در جوار آستان امامزاده احمد (ع) بخش ساردوئیه برگزار می‌شود، تصریح کرد: هدف از برگزاری این طرح بهینه‌سازی اوقاف فراغت نوجوانان و جوانان است و سوق دادن نسل جوان به فعالیت‌های فرهنگی، قرآنی به ویژه حفظ قرآن کریم در جوار امامزادگان است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جیرفت از آغاز ثبت‌نام مرحله چهارم این طرح از 10 خرداد ماه همراه با سراسر استان خبر داد و گفت: امیدواریم با حضور حداکثری جوانان و نوجوانان در سال جاری شاهد برگزاری هر چه بهتر کلاس‌های این طرح باشیم.

انتهای پیام/80002/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول