اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی کوهرنگ خبر داد

حضور 220 مددجوی کمیته امداد در کلاس‌های اوقات فراغت کوهرنگ

مدیر کمیته امداد امام خمینی کوهرنگ گفت: 220 نفر از دانش‌آموزان زیر پوشش این نهاد در کلاس‌های اوقات فراغت شرکت می‌کنند.

حضور 220 مددجوی کمیته امداد در کلاس‌های اوقات فراغت کوهرنگ

فریدون فاضلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: سال گذشته با برگزاری دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای برای مددجویان 450 نفر از مددجویان زیرپوشش این نهاد از آموزش‌های کوتاه مدت فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شدند.

وی اشتغالزایی را رویکرد اصلی برگزاری این دوره‌ها برشمرد و گفت: برگزاری این دوره‌های آموزشی بیش از 41 میلیون و 241 هزار ریال هزینه داشته است.

فاضلی خاطرنشان کرد: پس از اشتغال به کار این افراد خانواده‌های زیرپوشش به خودکفایی رسیده و از چرخه حمایت این نهاد خارج می‌شوند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان کوهرنگ از حضور 220 دانش‌آموز در کلاس‌های اوقات فراغت خبر داد و گفت: 220 نفر از دانش‌آموزان زیرپوشش این نهاد در کلاس‌های اوقات فراغت شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه این دانش‌آموزان با شرکت در این طرح به مدت سه ماه آموزش‌های هنری فرهنگی را فرا می‌گیرند، افزود: کلاس‌های اوقات فراغت در رشته‌های عقیدتی، احکام، آموزش فنی و حرفه‌ای و ورزشی با حضور دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه برگزار خواهد شد.

فاضلی از کمک 8 میلیارد ریالی مردم خیر شهرستان کوهرنگ به نیازمندان خبر داد و گفت: این کمک‌ها از سوی خیرین، حامیان ایتام و مردم برای نیازمندان جمع‌آوری شده است.

انتهای پیام/68001/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول