اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ارشاد نور خبر داد

برگزاری کلاس‌های هنری در برنامه‌های اوقات فراغت نور

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد نور گفت: در طرح تابستانه اوقات فراغت اداره ارشاد اقدام به برگزاری کلاس‌های بازیگری تئاتر، خوشنویسی، طراحی و نقاشی، عکاسی، فیلمبرداری و … می‌کند

برگزاری کلاس‌های هنری در برنامه‌های اوقات فراغت نور

محمد محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نور اظهار داشت: برنامه‌های خوبی برای اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در زمینه فرهنگی هنری در تابستان امسال، تدارک دیده شده است که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور با اشاره به اجرای طرح تابستانه برنامه‌های فرهنگی هنری در مجتمع فرهنگی هنری پیامبر اعظم(ص) افزود: طرح تابستانه اوقات فراغت تلاش برای جذب حداکثری جوانان و نوجوانان به برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در طول این فصل است تا با پرکردن این اوقات، آموزش‌های لازم در رشته‌های مختلف داده شود.

وی تصریح کرد: امروز در بسیاری از جوامع اوقات فراغت بخش مهمی از زندگی افراد را تشکیل می‌دهد، اوقات فراغت نه تنها زمان بیهوده و بدون حس مسئولیت در زندگی افراد نیست بلکه برعکس در این زمان از انسان انتظار بیشتری می‌رود.

محمدی افزود: در طرح تابستانه اوقات فراغت اداره ارشاد اقدام به برگزاری کلاس‌های بازیگری تئاتر، خوشنویسی، طراحی و نقاشی، عکاسی و فیلمبرداری، آموزش موسیقی، هنرهای تجسمی و …  می‌کند و ثبت‌نام تا 25 خرداد ادامه دارد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان نور اضافه کرد: تلاش برای ارتقای اقامه نماز و معرفی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به جامعه از دیگر رویکردهای برنامه‌های اوقات فراغت ارشاد در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان نور است.

انتهای پیام/86023/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول