اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بدمینتون استان قم:

طرح اوقات فراغت و استعدادیابی بدمینتون در قم اجرا می‌شود

رئیس هیئت بدمینتون استان قم از اجرای طرح اوقات فراغت و استعدادیابی این رشته ورزشی در تابستان سال جاری خبر داد.

طرح اوقات فراغت و استعدادیابی بدمینتون در قم اجرا می‌شود

علی پنجه‌باشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد:‌ اگرچه موانع مالی اجازه حضور تیم‌های مردان و بانوان قم در مسابقات لیگ‌های بدمینتون کشور را نمی‌دهند اما دست از تلاش برای توسعه بدمینتون بر نمی‌داریم.

وی ادامه داد: با توجه به نزدیک شدن به فصل تابستان و اوقات فراغت نوجوانان و جوانان دانش‌آموز، هیئت بدمینتون استان قم در نظر دارد طرح اوقات فراغت این رشته ورزشی را در رده‌های سنی پایه اجرا کند تا گامی بلند در راستای رشد و توسعه این رشته ورزشی برداشته شود. 

پنجه‌باشی اضافه کرد: طرح اوقات فراغت رشته ورزشی بدمینتون از تیرماه اجرا می‌شود و تمام خانواده‌ها و شهروندان قمی که علاقمند به حضور فرزندانشان در این طرح هستند، می‌توانند به هیئت بدمینتون استان قم واقع در تالار بدمینتون فرهمند موحد مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم مراجعه کنند.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم ادامه داد: در واقع هدف از اجرای طرح اوقات فراغت این رشته ورزشی در قم، استعدادیابی در رده‌های سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان است تا بتوانیم آینده‌ای بسیار خوب برای بخش قهرمانی این رشته ترسیم کنیم. 

وی با اشاره به برنامه‌های این هیئت تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی که هیئت بدمینتون استان قم در سال جاری در اولویت قرار داده است، حضور موفق بدمینتون قم در مسابقات رده‌های سنی مختلف قهرمانی کشور است که در این زمینه مسابقات المپیاد دانش‌آموزی و قهرمانی رده‌های پایه اهمیت زیادی دارد.

پنجه‌باشی اضافه کرد: راه‌اندازی طرح‌های استعدادیابی بدمینتون از ابتدای تابستان اجرایی می‌شود تا از این طریق بتوانیم استعدادهای شناسایی شده در طرح اوقات فراغت تابستانی را زیر نظر مربیان کارآزموده استان پرورش داده و نسلی جدید را وارد این رشته کنیم.

وی با اشاره به اهمیت توجه به این رشته ورزشی تاکید کرد: ورزش بدمینتون با توجه اینکه همواره یکی از رشته‌های قمی حاضر در رقابت‌های لیگ بوده حیف است که برای دومین سال متوالی نتواند در لیگ‌های کشور شرکت کند، ما سال گذشته مشکلات مالی فراوانی داشتیم و بعد از حدود یک دهه برای نخستین بار از حضور در لیگ دسته اول مردان و بانوان بدمینتون کشور انصراف دادیم اما امسال نمی‌خواهیم وضع به این گونه باشد و هدف ما حضور در لیگ‌های کشور است.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم بیان داشت: این رشته ورزشی در قم در بخش قهرمانی دارای استعدادهای بسیار زیادی است که توانمندی خود را در سال‌های اخیر به خوبی نشان داده‌اند و به همین دلیل در نظر داریم با توجه بیشتر به امر آموزش، آینده‌ درخشانی را برای این رشته ورزشی رقم بزنیم.

انتهای پیام/2258/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول