اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد ایرانشهر خبر داد

فعالیت 40 پایگاه در طرح اوقات فراغت دانش‌آموزان

مدیر کمیته امداد امام خمینی ایرانشهر گفت: 40 پایگاه در طرح اوقات فراغت برای دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد فعالیت می‌کنند.

فعالیت 40 پایگاه در طرح اوقات فراغت دانش‌آموزان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد سیستان و بلوچستان، محمدعلی تراقویی اظهار داشت: برنامه‌های فرهنگی و آموزشی مختلف از جمله برپایی کلاس‌های تقویتی، مشاوره تحصیلی، بوستان قرآن، رقابت‌های ورزشی برای دانشجویان و دانش‌آموزان زیر پوشش کمیته امداد ایرانشهر اجرا می‌شود.

وی افزود: جوانان و نوجوانان می‌توانند ساعات بیکاری خود در تعطیلات تابستان را با شرکت در کلاس‌های آموزش قرآن، احکام، صنایع دستی و استفاده از برنامه‌های علمی و ورزشی ارائه شده در پایگاه‌های اوقات فراغت پر کنند.

مدیر کمیته امداد ایرانشهر با تأکید بر حمایت از دانش‌آموزان بی‌بضاعت بیان کرد: 90 دانش‌آموز از شهرستان‌های دلگان، سرباز، نیکشهر، مهرستان و ایرانشهر واقع در جنوب سیستان و بلوچستان در مجتمع فرهنگی علی‌ابن‌ابیطالب(ع) کمیته امداد این شهرستان اسکان دارند.

تراقویی اضافه کرد: حدود دو میلیارد ریال در سال تحصیلی 92-91 برای تجهیز فضای داخلی این مجتمع و برگزاری کلاس‌های آموزشی، تقویتی و تأمین خوراک دانش‌آموزان مستقر در آن هزینه شده است.

وی بیان داشت: مجتمع علی‌ابن‌ابیطالب (ع) کمیته امداد ایرانشهر با هدف ارتقای سطح تعلیم، تربیت و آموزش دانش‌آموزان مناطق روستایی جنوب سیستان و بلوچستان دایر شده است.

مدیر کمیته امداد ایرانشهر گفت: در حال حاضر شش هزار دانش‌آموز و دانشجو در شهرستان ایرانشهر از خدمات کمیته امداد استفاده می‌کنند.

 

* اهدای 25 قالیچه به ایتام تحت حمایت کمیته امداد ایرانشهر

 

تراقویی همچنین اظهار داشت: 25 قالیچه بین ایتام ممتاز تحت حمایت کمیته امداد ایرانشهر از طرف خیرین با اعتباری بالغ بر 12 میلیون و 500 هزار ریال اهدا شد.

وی افزود: این اقدام به منظور تشویق فرزندان مددجو به ادامه تحصیل و کسب مدارج عالی تحصیلی انجام شد.

مدیر کمیته امداد ایرانشهر متذکر شد: همکاری و تعامل خیرین با کمیته امداد سبب ارتقای توان تحصیلی و اقتصادی خانواده تحت پوشش شده است.

انتهای پیام/75002/ک/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول