اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رمضانی به فارس خبر داد

تلاش برای هوشمندسازی شبکه تخفیف اوقات فراغت در قم

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم از تلاش برای هوشمندسازی شبکه تخفیف اوقات فراغت در قم خبر داد.

تلاش برای هوشمندسازی شبکه تخفیف اوقات فراغت در قم

روح الله رمضانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: فصل تابستان در راه است و با توجه به پایان امتحانات دانش‌آموزان و دانشجویان و ارتباط جوانان با این معاونت، یکی از مهمترین برنامه‌های ما در این ایام اجرای مطلوب و بهینه طرح اوقات فراغت است.

وی ادامه داد: ساماندهی طرح اوقات فراغت و ایجاد زمینه‌های مناسب برای اینکه جوانان قمی بتوانند به خوبی اوقات تابستان خود را پر کرده و از آن بهره مفید ببرند، از ماموریت‌های این معاونت است که برای ارائه بهترین خدمات در این زمینه تلاش می‌کنیم.

رمضانی در ادامه از طرح ارائه تخفیف ویژه جوانان در تابستان امسال خبر داد و عنوان داشت: در حال برنامه‌ریزی به منظور هوشمندسازی شبکه تخفیف اوقات فراغت هستیم، به نحوی که بتوان طیف گسترده‌ای از برنامه‌های فرهنگی، تفریحی را ویژه جوانان و اعضای تشکل‌های جوان با تخفیف ویژه در تابستان سال‌جاری ارائه و در اختیار جوانان عزیز قرار بدهیم.

وی یادآور شد: اداره کل ورزش و جوانان استان همچون سال‌های گذشته خدماتی را ویژه جوانان در نظر گرفته، تا آن دسته از افرادی که در برنامه‌های تابستانی دستگاه‌های اجرایی و به خصوص این اداره کل حضوری فعال دارند بتوانند از امکانات ورزشی اداره کل با تخفیف ویژه استفاده کنند.

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم با بیان اینکه در حال برنامه‌ریزی مطلوب برای بهره‌برداری مناسب از اوقات فراغت جوانان قمی در تابستان سال جاری هستیم، تصریح کرد: به همین منظور با نظر مساعد مدیرکل ورزش و جوانان استان قم برای این منظور اعتبارات ویژه‌ای را پیش‌بینی کرد‌ه‌ایم.

وی از تجلیل از دستگاه‌های برتر و موفق قم در اجرای مطلوب طرح اوقات فراغت در پایان فصل تابستان خبر داد و خاطرنشان کرد: این موضوع یکی از مهمترین بخش‌های جلسه اخیر ستاد ساماندهی امور جوانان استان قم در سال جاری را تشکیل می‌داد و از دستگاه‌های برتر در زمینه ساماندهی اوقات فراغت جوانان استان در سال قبل نیز در این جلسه تقدیر شد.

رمضانی با اشاره به معرفی پنج دستگاه دولتی موفق در طرح اوقات فراغت سال قبل ابراز کرد: سازمان بهزیستی، کانون فرهنگی هنری مساجد، کمیته امداد امام خمینی (ره)، جمعیت هلال احمر و اداره کل فنی و حرفه‌ای دستگاه‌های برتر اوقات فراغت استان قم در سال قبل به شمار می‌روند که با لوحی به امضای استاندار قم به عنوان رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان استان قم از مدیران آنها تقدیر شد.

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم اظهار داشت: عملیات اجرایی ساماندهی اوقات فراغت جوانان در سال جاری آغاز شده و دستگاه‌های اجرایی متولی اوقات فراغت در زمینه غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان استان برنامه ریزی گسترده‌ای دارند.

انتهای پیام/78002/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول