اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش دشتستان خبر داد

حضور 4500 دانش‌آموز در برنامه‌های اوقات فراغت دشتستان

رئیس آموزش و پرورش دشتستان از حضور 4500 دانش‌آموز در برنامه‌های اوقات فراغت دشتستان خبر داد.

حضور 4500 دانش‌آموز در برنامه‌های اوقات فراغت دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، عباسعلی اسدی صبح امروز در نشست مسئولان اظهار داشت: دانش‌آموزان از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین اقشار جامعه هستند و توجه به این قشر یک مسئله اساسی و مهم است.

وی افزود: توجه به بحث اوقات فراغت دانش‌آموزان یک مسئله بسیار مهم و ارزشمند است که طی چند سال اخیر در دستور کار قرار دارد.

رئیس آموزش و پرورش دشتستان از حضور 4500 دانش‌آموز در برنامه‌های اوقات فراغت دشتستان خبر داد و خاطر نشان کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته در برنامه اوقات فراغت امسال تعداد 4 هزار و 500 دانش‌آموز از برنامه‌های اوقات فراغت بهره‌مند می‌شوند.

معاون آموزش و پرورش دشتستان نیز در این نشست گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته 15 پایگاه در قالب کانون فرهنگی، مجتمع‌های ورزشی و دارالقرآن برای اجرای طرح اوقات فراغت دانش‌آموزان در این شهرستان پیش‌بینی شده است.

محمدرضا جابری اضافه کرد: اولویت برنامه‌های امسال در بحث غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و جوانان با توجه به قرار داشتن چهار هفته از این ایام در ماه مبارک رمضان ترویج معارف دینی، قرآنی و اخلاقی است.

وی بیان کرد: موضوعات علمی رایانه، رباتیک، دینی و قرآنی، ورزشی و ادبی از جمله آموزش‌هایی است که در این پایگاه‌ها به دانش‌آموزان ارائه می‌شود.

این مسئول یادآور شد: با توجه به نامگذاری امسال با عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری حرکت در این مسیر و نصب‌العین قرار دادن آن در همه برنامه‌ها ضروری است.

جابری افزود: بر اساس سیاست‌های ابلاغی وزارت آموزش و پرورش محور اصلی فعالیت‌های تابستانی مهارت‌آموزی دانش‌آموزان با هدف کسب مهارت‌های اولیه زندگی است.

وی خاطر نشان کرد: باید دست به دست هم دهیم و با استفاده از توانمندی موجود برای بهبود سطح علمی و فرهنگی دانش‌آموزان اهتمام ورزیم.

انتهای پیام/2452/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول