اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ارشاد اسلامی گچساران عنوان کرد

اجرای طرح اوقات فراغت در 39 کانون مساجد گچساران

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: برنامه‌های طرح اوقات فراغت تابستان در 39 کانون فرهنگی و هنری مساجد این شهرستان برگزار و اجرایی می‌شود.

اجرای طرح اوقات فراغت در 39 کانون مساجد گچساران

سید زمان علی‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: طرح غنی‌سازی اوقات فراغت در تابستان‌ و با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی و ایجاد فضای شور و نشاط در میان جوانان و نوجوانان برگزار می‌شود.

وی افزود: کلاس‌های طرح اوقات فراغت تابستان از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران در 39 کانون فرهنگی و هنری مساجد شهری و روستایی این شهرستان اجرایی می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران ابراز داشت: این طرح در رشته‌های مختلف فرهنگی، ورزشی و هنری شامل قرآن، هنرهای تجسمی، داستان نویسی، خوشنویسی، طراحی و نقاشی، گرافیک، خیاطی و کامپیوتر برگزار می‌شود.

علی‌پور با اشاره به اهداف برگزاری این کلاس‌ها در مساجد، برگزاری مستمر و مطلوب برنامه‌های کانون‌ها با هدف اشاعه فرهنگ قرآنی و دینی در جامعه را از راه‌های مؤثر برای جذب حداکثری جوانان به مساجد عنوان کرد.

وی ادامه داد: باید خداباوری و اعتماد به نفس را در بین اعضای کانون‌های مساجد تقویت کرد و با ارائه هر چه بیشتر برنامه‌های فرهنگی، مساجد را پایگاهی برای حضور مستمر و فعالیت جوانان قرار داد.

علی‌پور بیان کرد: برای اجرای مطلوب برنامه‌های طرح اوقات فراغت تابستان، کمک هزینه‌هایی در اختیار مدیران مسئول این کانون‌ها قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به کیفیت مطلوب برگزاری این کلاس‌ها یادآور شد: مربیان برگزار کننده طرح اوقات فراغت تابستان، دارای مدرک معتبر از فنی و حرفه‌ای و یا مدارک معتبر دانشگاهی هستند.

حضور 2000 جوان و نوجوان گچسارانی در کلاس‌های طرح فراغت سال 91

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران محل برگزاری این کلاس‌ها را مساجد عنوان و تصریح کرد: افتتاحیه این کلاس‌ها در 30 خرداد برگزار شده و این کلاس‌ها تا پایان شهریور دایر است.

علی‌پور افزود: برای حضور و شرکت در این کلاس‌ها هزینه‌ای از کارآموزان دریافت نمی‌شود و در پایان کلاس‌ها نیز با توجه به شرایط هر کانون، اردویی زیارتی سیاحتی برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: در سال گذشته افزون بر 2 هزار جوان و نوجوان گچسارانی در کلاس‌های طرح اوقات فراغت تابستان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد این شهرستان حضور داشتند.

انتهای پیام/82001/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول