اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون فرهنگی تربیتی شهرستان بوشهر

اوقات فراغت برای فرد بی‌برنامه ملال‌آورترین اوقات اوست

مدیر کانون فرهنگی تربیتی شهرستان بوشهر گفت: اوقات فراغت برای افراد اندیشمند و هنرمند یک فرصت اما برای افراد بی‌برنامه و بی هنر ملال‌آور است.

اوقات فراغت برای فرد بی‌برنامه ملال‌آورترین اوقات اوست

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علی اکبر کروندی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به نزدیک شدن به فصل تابستان و آغاز فراغت جوانان و نوجوانان اظهار داشت: اوقات فراغت مانند تیغ دولبه‌ای است که اگر در مسیر مثبت هدایت شود موجب رشد و شکوفایی فردی و در صورتی که در مسیر درستی هدایت نشود موجب آسیب می‌شود.

وی افزود: در گذشته تنها هدف پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان بود که با فعالیت‌های خوب مسئولان فرهنگی امروز دیگر بحث غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان است و به این جهت است که مسئولان فرهنگی از ماه‌ها قبل برنامه‌های متفاوتی را برای تحقق این مهم برنامه‌ریزی و تدوین می‌کنند.

کروندی عنوان کرد: گام اول برای تدوین برنامه کارآمد شناخت بهترین روش غنی سازی اوقات فراغت جوانان است که می‌تواند سبب استفاده صحیح از امکانات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی شود.

مدیر کانون فرهنگی تربیتی شهرستان بوشهر با اشاره به اینکه کانون فرهنگی تربیتی امام خمینی (ره) این شهرستان برنامه‌های متنوعی را در طول سال به ویژه فصل تابستان برای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان برگزار می‌کند عنوان کرد: دانش‌آموزان در بدو ورود به کانون با رشته‌های مختلف هنری، ورزشی و علمی آشنا می‌شوند و طبق علاقه در کلاس‌های آموزشی شرکت می‌کنند.

وی در ادامه گفت: هدف کانون فرهنگی تربیتی امام خمینی (ره) این شهرستان پرورش دانش‌آموزان نخبه در همه زمینه‌ها علمی، هنری و ورزشی است.

کروندی بیان کرد: مشاوره برای اولیاء یکی دیگر از فعالیتی است که این کانون انجام می‌دهد و موجب آگاهی خانواده‌ها بر چگونگی برخورد با فرزندان و همچنین پرورش یک فرزند شاد و نخبه  می‌شود‌.

انتهای پیام/66006/ک20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول