اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیر آموزش و پرورش بهشهر:

طرح اوقات فراغت در تمام مدارس بهشهر اجرا می‌شود

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهشهر از اجرای طرح غنی‌سازی اوقات فراغت در کانون‌های آموزش و پرورش و 185 مدرسه این شهرستان خبر داد.

طرح اوقات فراغت در تمام مدارس بهشهر اجرا می‌شود

ابوالقاسم ثلاثی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بهشهر اظهار داشت: برنامه‌های خوبی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان اندیشیده شده که توجه به جنبه مهارت‌آموزی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی تصریح کرد: شعار امسال طرح اوقات فراغت، «هر مدرسه یک پایگاه و هر دانش‌آموز یک مهارت»، است؛ بنابراین سعی شده تا برای نیل به این هدف از مربیان مجرب در کلاس های مختلف قرآنی، علمی، فرهنگی، پژوهشی، ورزشی و هنری و فوق برنامه استفاده شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهشهر با اشاره به اینکه برای برگزاری این طرح با تمام مدیران مدارس قراردادنامه همکاری بسته‌ایم، ادامه داد: هر مدرسه، یک پایگاه تلقی شده و در پایان طرح بر اساس ارزیابی‌هایی که توسط ناظران صورت می‌گیرد از پایگاه‌های برتر تجلیل می‌شود.

معاون پرورشی و تربیت‌ بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان بهشهر نیز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، گفت: امسال برای نخستین بار است که طرح غنی‌سازی اوقات فراغت در تمام مدارس بهشهر برگزار می‌شود.

مصطفی جعفری تصریح کرد: سال گذشته 18 پایگاه و امسال حدود 200 پایگاه داریم.

وی افزود: در طرح اوقات فراغت دانش‌آموزی سال 92، غیر از کانون ثابت فرهنگی ـ تربیتی خواهران و برادران وابسته به آموزش و پرورش، دو مدرسه در شرق و دو مدرسه در غرب شهرستان هم به ‌عنوان کانون ثابت و زیر نظر کانون مرکزی آموزش و پرورش فعالیت خواهند داشت.

جعفری در ادامه گفت: هر پایگاه براساس امکانات موجود، فعالیت‌های هنری، فرهنگی، ورزشی، قرآنی و هنری خواهند داشت.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش بهشهر در پایان اظهار داشت: هدف از برگزاری طرح، غنی‌سازی اوقات فراغت استفاده از امکانات موجود برای مهارت‌آموزی دانش‌آموزان است به‌ طوری ‌که در پایان این طرحِ هشت هفته‌ای، هر دانش‌آموز باید حداقل یک مهارت از 24 مهارت تعریف شده در قرارداد بین مدیر آموزش و پرورش و مدیران آموزشگاه‌ها را آموخته باشد.

انتهای پیام/86001/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول