اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اشتغال کمیته امداد استان زنجان خبر داد

افتتاح طرح‌های اشتغالزایی با بیش از 5 میلیارد ریال اعتبار در دهه فجر

خبرگزاری فارس: معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان از افتتاح طرح‌های اشتغالزایی با بیش از 5 میلیارد ریال اعتبار به مناسبت دهه فجر خبر داد.

افتتاح طرح‌های اشتغالزایی با بیش از 5 میلیارد ریال اعتبار در دهه فجر

منصور عبادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی به عنوان یادگار ارزشمند امام راحل در آستانه فرا رسیدن سی و چهارمین سالگرد جمهوری اسلامی و ارائه خدمات به منظور توانمندسازی خانواده‌های جامعه هدف در ایام دهه فجر بیش از 50 طرح اشتغالزایی را افتتاح می‌کند.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های اشتغالزایی افتتاحی دهه فجر در بخش‌های تولیدی، دامداری، طرح‌های صنعتی، خدماتی و طرح‌های مرتبط با بخش کشاورزی در سطح شهرستان‌های استان به مرحله اجرا در می‌آید، اضافه کرد: اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح‌ها بیش از 5 میلیارد ریال است که از منابع داخلی کمیته امداد و قرض‌الحسنه بانکی پرداخت می‌شود.

 
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه سقف تسهیلات پرداختی برای اجرای این طرح‌ها 150 میلیون ریال است، افزود: مدت بازپرداخت این وام‌ها پنج ساله است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به انجام نظارت بر اجرای طرح‌های اشتغالزایی کمیته امداد نیز اشاره کرد و گفت: در راستای پایداری طرح‌های اجرایی، کمیته امداد ضمن ارائه آموزش‌های لازم به خانواده‌ها بر تمام فرآیند طرح‌های اجرایی توسط کارشناسان این نهاد نظارت می‌کند.

انتهای پیام/73005/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول