اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رفسنجان:

روستاها نیازمند اشتغال پایدار هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار رفسنجان گفت: روستاها به اشتغال پایدار نیاز دارند و این امر باید مورد توجه قرار گیرد.

روستاها نیازمند اشتغال پایدار هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، علی‌اکبر پورمحمدی بعد از ظهر امروز در نشست مشترک بخشداران و معاونان فرماندار در محل سالن فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: نخستین موردی که یک مدیر باید مدنظر قرار دهد اطلاع از تمام موارد و مشاوره کارها همراه با برنامه‌ریزی است و این امر موجب رشد امور می‌شود.

وی افزود: بخشداران و شهرداران باید برای توسعه شهرستان رفسنجان همکاری لازم را انجام دهند و همچنین ادارات و مردم نیز نقش موثری در این زمینه دارند.

پورمحمدی تصریح کرد: ما باید زمینه را برای همکاری افراد فراهم کنیم و ارگان‌های مختلف موجب توسعه شهرستان شوند، زیرا اگر این همکاری نباشد، توسعه پایدار نداریم.

وی خاطرنشان کرد: با ایجاد شغل در بخش‌های مختلف حضور مردم در رشد و توسعه مناطق مختلف پررنگ‌تر می‌شود.

این مسئول اذعان داشت: ما باید خودمان باور کنیم که می‌توانیم و ایجاد شغل پایدار در روستاها و هزینه‌کرد درآمدهای روستا در همان مناطق موجب شکوفایی و توسعه می‌شود.

مشاور برنامه‌ریزی فرماندار رفسنجان نیز در این نشست با اشاره به قابلیت‌های موجود در روستاها که سبب ایجاد این مناطق در دوران‌های گذشته شده است، اظهار داشت: این قابلیت‌ها از بین رفته و یا فراموش شده است.

محمد مقصودی کسب اطلاعات محلی را امری اساسی برای توسعه روستاها ذکر کرد و افزود: توجه به موضوعات فراموش شده و گروه‌هایی مانند ظرفیت زنان روستایی موجب توسعه روستاها می‌شود.

انتهای پیام/80016/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول