اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد:

فرمانداران نقش مهمی در سیاست‌های اشتغالی کمیته امداد دارند

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تمرکز این نهاد در ایجاد اشتغال در بخش کشاورزی گفت: فرمانداران نقش مهمی در تحقق سیاست‌های اشتغالی کمیته امداد دارند.

فرمانداران نقش مهمی در سیاست‌های اشتغالی کمیته امداد دارند

عبدالمجید فرهادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: اشتغال یکی از سیاست‌های مهم نظام اسلامی است که تحقق آن نیازمند همکاری و مشارکت مردم و مسئولان به ویژه بانک‌ها و فرمانداران است.

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: زمان آن فرا رسیده است تا به کمک ظرفیت‌ها و فرصت‌های مهم اشتغال‌زایی و کسب درآمد در این استان زمینه استقلال مالی مددجویان و نیازمندان را فراهم کنیم.

وی با مهم خواندن توجه به کرامت انسانی در سیاست‌های کمیته امداد ادامه داد: مددجویی که خود توان کسب روزی با بازوی خود را دارد بدون شک این درآمد با عزت را به مستمری این نهاد ترجیح می‌دهد که در این راستا کمیته امداد با همه توان این افراد را برای رسیدن به یک شغل و درآمد پایدار همراهی و کمک می‌کند.

فرهادی تصریح کرد: در راستای سیاست اقتصاد مقاومتی و حمایت از اشتغال در شهرها و روستاها به حمایت فرمانداران برای افزایش تولیدات داخلی متناسب با هر منطقه نیاز داریم.

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در بحث اشتغال مددجویان، نیاز مبرم به همکاری بانک‌های عامل در خصوص پرداخت تسهیلات به ویژه در بخش توسعه کشاورزی با توجه به ظرفیت هر منطقه وجود دارد.

 

بخشی از اراضی منابع ملی به طرح‌های اشتغالی کمیته امداد واگذار شود

وی از آمادگی کمیته امداد برای راه‌اندازی طرح‌های مددجویی کشاورزی در مناطق مختلف این استان با همکاری بخشداران و فرمانداران خبر داد.

فرهادی با بیان اینکه در ماه‌های گذشته به همراه فرمانداران شهرستان‌های مختلف از اراضی کشاورزی بازدید کرده است، ابراز داشت: واگذاری اراضی منابع ملی تسطیح شده برای ایجاد اشتغال مددجویان، توانمندی خانواده‌ها و تولید و اشتغال بسیار ضروری است و کمیته امداد این پیشنهاد را به مسئولان مربوطه ارائه کرده است.

به گزارش فارس، فرمانداران برخی شهرستان‌های هفت‌گانه کهگیلویه و بویراحمد با استقبال از اقدامات کمیته امداد در بخش کشاورزی و ایجاد شغل برای مددجویان، آمادگی خود را برای همکاری با این نهاد اعلام کردند.

ناصر رضایی، فرماندار شهرستان باشت پیش از این گفته بود: 36 هکتار زمین برای اجرای طرح‌های گلخانه‌ای در منطقه فدک باشت آماده واگذاری به افراد متقاضی دارای شرایط، برای تولید محصولات کشاورزی در امر اشتغال است که این زمین‌ها به فارغ‌التحصیلان کشاورزی داده می‌شود و با توجه به اینکه کمیته امداد خواستار واگذاری اراضی به مددجویان و فرزندان آنان به منظور اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی کشاورزی است مقداری از این اراضی را در اختیار کمیته امداد قرار می‌دهیم.

انتهای پیام/82005/و/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول