اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استانداری قم:

سند جامع اشتغال بانوان قم تدوین می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار قم از تدوین سند جامع اشتغال بانوان قم خبر داد.

سند جامع اشتغال بانوان قم تدوین می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، به منظور ساماندهی و تدوین سند جامع اشتغال بانوان جلسه‌ای با حضور معاون برنامه‌ریزی استانداری و مدیران دستگاه‌های مرتبط از جمله مدیرکل صنعت و معدن، سرپرست اداره تعاون، مدیرکل ورزش و جوانان و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی تشکیل شد.

در این جلسه ظهیری مدیرکل دفتر امور خانواده و بانوان، گزارشی از روند تشکیل نمایندگی بنیاد توسعه کارآفرینی بانوان ارائه کرد و خواستار همکاری همه مدیران مرتبط برای تحقق اهداف بنیاد در زمینه کارآفرینی بانوان شد.

رضا دهناد معاون برنامه‌ریزی استاندار قم نیز در این جلسه ضمن تأکید بر ساماندهی اشتغال بانوان تصریح کرد: موضوع اشتغال بانوان یک موضوع فرابخشی است و در این موضوع باید یک هم‌فکری و هماهنگی بین سازمان‌ها و متولیان اشتغال استان حاصل شود.

وی اضافه کرد: در این راستا مقرر شد سند اشتغال بانوان توسط بنیاد مذکور پیشنهاد شود تا بتوان از آن به‌ عنوان نقشه راه در راستای مشارکت و توانمندسازی بیشتر و بهینه‌تر بانوان در استان استفاده کرد.

انتهای پیام/2258/ق/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول