اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لردگان:

مرکز فنی و حرفه‌ای نقش مهمی در توسعه اشتغال دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان لردگان گفت: مراکز فنی و حرفه‌‌ای با ایجاد فضای کسب و کار و تربیت نیروهای متخصص می‎تواند نقش مهمی در توسعه اشتغال ایفا کند.

مرکز فنی و حرفه‌ای نقش مهمی در توسعه اشتغال دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی زاهدی ظهر امروز در بازدید از مرکز آموزشی فنی و حرفه‌ای این شهرستان با گرامیداشت هفته پژوهش، اظهار داشت: برای اولین بار است که ستاد هفته پژوهش در این شهرستان تشکیل شده و این امر می‎تواند در توسعه فعالیت‌ها تحقیقاتی و پژوهشی شهرستان نقش مهمی ایفا کند.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های فنی و حرفه‌ای این شهرستان، افزود: امکانات این مرکز در حد یک دانشگاه بزرگ است و دارای فضای مناسبی است.

زاهدی بر ضرورت اطلاع‌رسانی برنامه‌های فنی و حرفه‌ای تاکید کرد و گفت: با اطلاع‌رسانی بیش از پیش برنامه‌ها و فعالیت‌های این مرکز می‎توان جوانان بسیاری را به آن جذب کرد.

این مسئول در ادامه با اشاره به قابلیت‌ها و استعدادهای این شهرستان، اظهار داشت: وجود کارگاه‌ها و شرکت‌های بزرگ صنعتی در این شهرستان این امکان را فراهم می‎کند که با تربیت نیروهای متخصص، افراد را برای فعالیت در این مراکز آماده کرد.

فرماندار شهرستان لردگان ادامه داد: در همین راستا وظیفه فنی و حرفه‌ای سنگین است این در حالی است که تاکنون تلاش‌های بسیاری انجام داده و امکانات و خدمات خوبی به افراد ارائه شده است.

زاهدی با بیان اینکه برنامه‌های فنی و حرفه‌ای در تنظیم بازار بسیار موثر است، تصریح کرد: فنی و حرفه‌ای با آموزش نیروهای متخصص و ایجاد کسب و کار می‎تواند به رونق بازار، کنترل قیمت‌ها و توسعه اشتغال کمک کند.

وی اظهار داشت: کارخانه‌های بزرگی چون پتروشیمی لردگان، کارخانه سیمان، سد خرسان 1 و 3، نیروگاه گازی، پست 400 کیلووات برق و شرکت‌های صنعتی فرصت بسیار مناسبی است تا افراد با آموزش تخصص‌های لازم به این مراکز مهم جذب شوند.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: امید می‎رود با تربیت نیروهای متخصص و شکوفایی استعدادهای این شهرستان بتوان در رفع بیکاری گام‌های مهم برداشت.

انتهای پیام/68001/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول