اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار حاجی‌آباد تاکید کرد

ایجاد اشتغال همچنان باید در اولویت کاری مدیران قرار گیرد

خبرگزاری فارس: فرماندار حاجی آباد گفت: ایجاد اشتغال و ارتقاء فرهنگ کار مهم‌ترین دغدغه دولت در سطح کلان و مسئولان در شهرستان است و از سوی تمام دستگاه‌های اجرایی و نهادهای غیردولتی باید نسبت به رفع آن اقدام جدی صورت گیرد.

ایجاد اشتغال همچنان باید در اولویت کاری مدیران قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از حاجی‌آباد،‌ بهرام پوراشرف در جلسه شورای اداری این شهرستان که با امام جمعه و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان، اظهار داشت: نقد و انتقاد از عملکرد برخی مسئولان از سر دلسوزی و در راستای اصلاح امور صورت می‌گیرد و با نقد و انتقاد سازنده است که جامعه در مسیر رشد و پیشرفت قرار خواهد گرفت.

وی از تعامل و همدلی بین مسئولان به‌عنوان عامل اصلی موفقیت در توسعه و عمران و آبادانی شهرستان نام برد و افزود: در سالی که توسط مقام معظم رهبری با عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده است، مسئولیت مدیران دستگاه‌های اجرایی سنگین‌تر شده و نباید با پیش آمدن تغییرات از خود ضعف نشان داده و در انجام وظیفه و خدمت رسانی به مردم به بهانه‌های واهی کوتاهی نمایند.

فرماندار حاجی آباد ادامه داد: ایجاد اشتغال و ارتقاء فرهنگ کار مهم‌ترین دغدغه دولت در سطح کلان و مسئولان در شهرستان است و این امر مهم به یک اداره و نهاد محدود نمی‌شود و از سوی تمام دستگاه‌های اجرایی و نهادهای غیردولتی باید نسبت به رفع آن اقدام جدی صورت گیرد.

وی اظهار داشت: در جلسات شورای اداری باید مشکلات و موانع موجود بر سر راه توسعه شهرستان مطرح شود و روند پیگیری آن نیز توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی به‌صورت دقیق رصد شود.

پوراشرف با اشاره به ظرفیت بالای کشاورزی و دامداری شهرستان افزود: توصیه می‌کنم تمام بخش‌ها برای استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود در بخش کشاورزی و دامداری به منظور اشتغال‌زایی و رفع بیکاری مشارکت کنند.

فرماندار حاجی آباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به امتیاز عالی شهرستان در روند پیشرفت مسکن مهر، رصد روزانه مراحل اجرای طرح مسکن مهر و مصوبات استانی را مورد تاکید قرار داد.

پوراشرف همچنین از تثبیت قیمت اکثر کالاهای اساسی در شهرستان خبر داد و از  مسئولان اجرایی شهرستان خواست تا با اتخاذ تمهیدات، اقدامات لازم را در خصوص نظارت و کنترل بر قیمت‌ها به‌صورت مستمر در برنامه کاری خود بگنجانند.

وی در پایان خدمت‌گذاری بی‌منت را وظیفه مسئولان دانست و خواستار حضور فعال مدیران در جلسات شورای اداری شهرستان شد.

انتهای پیام/88002/ر/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول