اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تعاونی فراگیر ملی فناوران پیشرو بانوان گرگان:

فقرزدایی در سایه ایجاد اشتغال از رویکردهای مهم تعاونی است

خبرگزاری فارس: مدیر تعاونی فراگیر ملی فناوران پیشرو بانوان شهرستان گرگان گفت: فقرزدایی در سایه ایجاد اشتغال از رویکردهای مهم تعاونی است.

فقرزدایی در سایه ایجاد اشتغال از رویکردهای مهم تعاونی است

ابوالفضل عبداللهی در امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان ضمن معرفی تعاونی فراگیر ملی فناوران پیشرو بانوان اظهار داشت: این تعاونی به مدت یک سال و نیم فعالیت خود را آغاز کرده و زیر نظر اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اهداف شایسته خود را دنبال می‎کند.

70 درصد این تعاونی را افراد تحت‎ پوشش تشکیل می‎دهند

وی با بیان اینکه 70 درصد این مجموعه را افراد تحت‎ پوشش تشکیل می‎دهند تصریح کرد: اداره کل بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی، افراد سرپرست خانوار و مستمری‎بگیران جزو 70 درصد این مجموعه هستند و 30 درصد دیگر را نیز اساتید دانشگاه، فارغ‎التحصیلان، دانشجویان و افراد بازنشسته باتجربه در امور کشاورزی، باغبانی، تجارت، بانکی و... تشکیل می‎دهند.

تلاش این تعاونی در حمایت از سه دهک کم‎درآمد جامعه است

مدیر تعاونی فراگیر ملی فناوران پیشرو بانوان گرگان بیان داشت: با توجه به فعالیت‎های صورت گرفته متاسفانه هنوز موفق به اخذ موقعیت شغلی مناسب و پایه‎گذاری درستی نشده‎ایم تا اعضا بتوانند بدون وجه، کاری را دنبال کنند.

عبداللهی با اشاره به اینکه انجام هر فعالیتی نیازمند سرمایه‎گذاری اولیه قابل قبولی است متذکر شد: برای رسیدن به هدف مطلوب، مکاتباتی از وضعیت موجود تعاونی به مسئولان ذی‌ربط ارائه شد تا این تعاونی را برای پشتیبانی از انجام خدمات خداپسندانه یاری رسانند.

وی تلاش این تعاونی را در حمایت از سه دهک کم‎درآمد جامعه عنوان کرد و ابراز داشت: خوشبختانه در این راستا اداراتی از جمله فرمانداری گرگان، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و شهرستان و بخشداری حمایت خود را اعلام کردند.

فعالیت‎های این تعاونی برای 57 روستای محدوده گرگان منعکس شد

مدیر تعاونی فراگیر ملی فناوران پیشرو بانوان گرگان خاطرنشان کرد: با حمایت مسئولان سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و معاون صنایع‌دستی برای حدود 57 روستای محدوده شهرستان گرگان فعالیت‎های این تعاونی منعکس شد.

انتهای پیام/2307/ن/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول