اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست نمایندگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی فاروج مطرح کرد

تحقق 63 درصدی تعهد اشتغال در فاروج

خبرگزاری فارس: سرپرست نمایندگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی فاروج از تحقق 63 درصدی تعهد اشتغال در سال جاری در این شهرستان خبر داد.

تحقق 63 درصدی تعهد اشتغال در فاروج

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی، محمود کفشدارطوسی در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری فاروج، از مدیران دستگاه‌های اجرایی که موفق به ایجاد فرصت شغلی نشده و یا در این زمینه عملکرد خوبی نداشته‌اند خواست تا برنامه‌ریزی لازم را برای تحقق تعهد اشتغال عملی سازند.

هشتمین نشست کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری فاروج با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش فارس، خبر دیگری نیز حاکی است، به منظور بسط و گسترش فرهنگ تعاون نشستی با حضور مسئولان بخش تعاون استان در روستای خرق از توابع شهرستان فاروج برگزار شد.

معاون مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی در این نشست گفت: یکی از راه‌های ایجاد اشتغال پایدار در جامعه تشکیل شرکت‌های تعاونی است.

ناصر علی‌آبادی اظهار کرد: با تشکیل تعاونی‌ها سرمایه‌های اندک مردم جمع شده و می‌توان با مجموع این سرمایه‌ها کارهای بزرگی انجام داد.

وی از جوانان، فارغ‌التحصیلان و علاقه‌مندان به تشکیل تعاونی خواست تا با ارائه یک طرح خوب و دارای توجیه اقتصادی و در قالب شرکت تعاونی ضمن استفاده از آموزش‌های لازم در زمینه‌های مختلف از حمایت‌های بخش تعاون استان نیز در این خصوص بهره‌مند شوند.

سرپرست نمایندگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان فاروج نیز با بیان اینکه برای ارتقای تولیدات خرده واحد‌های صنعتی موجود در روستا می‌توان به کارهای گروهی روی آورد، گفت: با تشکیل شرکت‌های تعاونی رشد و توسعه این واحد فراهم می‌شود.

انتهای پیام/63001/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول