اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس نظام مهندسی ساختمان آذربایجان غربی خبر داد

صدور 70 پروانه اشتغال مهندسان عمران در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: رئیس نظام مهندسی ساختمان آذربایجان غربی گفت: امسال 70 پروانه اشتغال برای مهندسان عمران به منظور نظارت بر پروژه‌ها صادر شده است.

صدور 70 پروانه اشتغال مهندسان عمران در آذربایجان غربی

جعفر هاشم‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: این تعداد پروانه اشتغال برای نخستین بار در آذربایجان غربی از تاریخ 29/12/90 تا 31/5/91 صادر شده است.

رئیس نظام مهندسی ساختمان آذربایجان غربی تصریح کرد: در این مدت 18 پروانه اشتغال معماری، سه پروانه اشتغال شهرسازی، 27 پروانه اشتغال مکانیک، 27 پروانه اشتغال برق، 4 پروانه اشتغال نقشه‌برداری صادر شده است.

وی به تشریح اهم فعالیت‌های هیئت مدیره دوره پنجم نظام مهندسی استان پرداخت و گفت: تدوین برنامه سه ساله هیئت مدیره سازمان، تدوین نظام‌نامه اداری جلسات هیئت مدیره، تشکیل جلسات مستمر هم‌اندیشی هیئت مدیره با کارکنان، تدوین و جمع‌بندی تجربیات شورای انتظامی سازمان برای استفاده، جلوگیری از صدور پایان کار تا اخذ مجوز رسمی از شهرداری و مسکن شهرسازی از مهم‌ترین فعالیت‌های این مجموعه قلمداد می‌شود.

هاشم‌زاده ادامه داد: بازنگری در نظام‌نامه دفاتر نمایندگی سازمان و افزایش مشارکت رئیس هیئت ‌رئیسه در امور دفاتر نمایندگی، احداث ساختمان نگهبانی و محوطه‌سازی ساختمان سازمان، راه‌اندازی تورهای تخصصی نمایشگاهی صنعت ساختمان در داخل و خارج از کشور با ارائه سوبسید 20 درصدی از دیگر اقدامات انجام گرفته محسوب می‌شود.

 رئیس نظام مهندسی ساختمان آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: حضور نمایندگان هیئت مدیره استان در کمیته و کمیسیون‌های استانی برای ایجاد تعامل و همکاری با ارگان‌های ذی‌ربط، اصلاح و راه‌اندازی سیستم‌های مالی سازمان با استانداردهای نوین روز، اصلاح و عقد قرارداد بیمه مسئولیت حرفه‌ای مهندسی با شرکت‌های بیمه‌گذار با حداقل قیمت از دیگر اقدامات هیئت مدیره دوره پنجم سازمان است.

وی تشکیل و انتخاب اعضاء کمیته‌ها به صورت فراخوان برای ایجاد امکان حضور اعضای جدید و صاحب‌نظر را از دیگر اقدامات هیئت مدیره در دوره پنجم عنوان کرد و اذعان داشت: تشکیل کمیته رفاه، تعاون و اشتغال مهندسی، امور شهرستان‌ها، نظام پیشنهادات روابط عمومی و انتشارات، حقوقی و کارشناسان ماده 27، کمیته انفورماتیک و فن‌آوری اطلاعات آی‌تی، کمیسیون رؤسای ادواری سازمان، کمیته بانوان، کمیته آموزش، کمیسیون شیوه‌نامه ماده 33 همراه با زیر کمیته‌های ژنوتکنیک، شناسنامه فنی و ملکی، آزمایشگاه‌های بتن و جوش در این راستا قلمداد می‌شود.

انتهای پیام/61002/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول