اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشکده فنی شهید مهاجر اصفهان:

85 درصد دانش آموختگان دانشکده فنی مهاجر به فرصت اشتغال رسیدند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشکده فنی شهید مهاجر اصفهان گفت: 85 درصد از دانش آموختگان دانشکده فنی مهاجر اصفهان توانستند به فرصت شغلی مناسب با دانش خود برسند.

85 درصد دانش آموختگان دانشکده فنی مهاجر به فرصت اشتغال رسیدند

حسین مدنی در حاشیه بازدید از دفتر جدید خبرگزاری فارس اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار این رسانه با اشاره به اینکه در هفته پژوهش قرار داریم، اظهار کرد: دانشگاه شهید مهاجر اصفهان همانند سال‌های گذشته نیز سه پژوهشگر برتر از اساتید و دانشجویان منطقه 7 کشوری که شامل استان اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری است را معرفی کرده که در دانشگاه شهید بهشتی توسط رئیس جمهور تجلیل می‌شوند.

وی در تعریف اجمالی از دانشکده مهاجر اصفهان افزود: فعالیت این دانشگاه در امتداد فعالیت‌های آموزشگاه‌های فنی کشور در عرصه تکنولوژی است که پایه اولیه آن به سال 46 بر می‌گردد و در این مدت 40 سال تجربه افتخار تربیت تکنسین را داریم.

رئیس دانشکده فنی شهید مهاجر اصفهان تصریح کرد: از ابتدای فعالیت این دانشکده در حوزه صنعت و خدمات 30 هزار تکنسین از این دانشکده فارغ‌التحصیل شده‌اند.

وی ادامه داد: آموزش‌های فنی و حرفه آموزشی در این دانشکده در حوزه آموزش عالی و وزارت علوم است که آموزش حرفه‌ای در تعهد این دانشگاه فنی و حرفه‌ای است.

مدنی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در اهمیت نیروی انسانی گفت: این دانشکده در راستای فرمایش رهبر معظم انقلاب به تربیت نیروی کارآمد توجه بیشتری دارد.

وی گفت: سابقه 40 سال تجربه کاری این دانشکده بسیاری از روش‌ها را در بوته آزمایش گذاشته و امروز با استفاده از تجهیزات بیشتری به این امر مهم که تربیت نیروی کارآمد است، می‌پردازد.

رئیس دانشکده فنی شهید مهاجر اصفهان ادامه داد: طی تحقیق به عمل آمده بیش از 85 درصد نیروهای انسانی موفق این دانشکده توانسته‌اند به فرصت شغلی خوبی برسند که این امر نشان فعالیت و نتیجه بهره‌دهی مطلوب است.

وی در بخشی از صحبت‌های خود به شعار امسال پژوهش «پژوهش بر محور تقاضا» اشاره کرد و افزود: ما باید از موضوع تحریم‌ها به عنوان یک فرصت رشد استفاده کنیم و پژوهش را با تقاضای صنعت و تحریم‌ها کانون توجه خودمان قرار دهیم.

*80 درصد پژوهش‌های دانشکده فنی مهاجر متناسب با صنعت و گلوگاه صنعت و خدمات است

مدنی گفت: پژوهش‌های ما در حوزه عملی بیش از 80 درصد به تناسب تقاضای صنعت و یا گلوگاه‌های صنعت و خدمات مورد توجه بوده است.

وی با بیان اینکه  168 دانشکده فنی و حرفه‌ای در کشور داریم، گفت: ویژگی مطلوب در امر پژوهش تبدیل شدن تولید صنعتی به اختراعات است که این ویژگی مطلوب پژوهش است.

*خبرگزاری فارس اصفهان را معین انتقال اخبار دانشکده فنی مهاجر می‌دانیم

رئیس دانشکده فنی شهید مهاجر اصفهان در بخشی دیگری از صحبت‌هایش به نقش خبرگزاری فارس در انتقال اخبار اشاره و اظهار کرد: من مسئول منطقه هفت کشوری هستم که شامل، اصفهان، یزد و چهار محال و بختیاری می‌شود و 25 دانشکده را زیر مجموعه دارم که حاضرم خبرگزاری فارس را خبرگزاری معین خود در سه استان در نظر بگیرم.

وی اضافه کرد: این دانشکده در حوزه آموزش، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی ورزشی فعالیت زیادی دارد که می‌تواند اخبار آن را برای انتشار در خبرگزاری فارس منتقل کند.

مدنی همچنین از خبرگزاری فارس از انعکاس خوب و پوشش خبری مسابقات ریخته‌گری کشوری در خبرگزاری فارس تشکر کرد.

وی تأکید کرد: سرعت و دقت در انتقال اخبار و پوشش خبری کامل از ابتدا تا انتهای برگزاری این مسابقات مهم‌ترین خصوصیت بارز خبرگزاری فارس در مقایسه با سایر رسانه‌های اصفهان در این مسابقات بود.

رئیس دانشکده فنی شهید مهاجر اصفهان ابراز امیدواری کرد این تعامل رسانه‌ای خبرگزاری فارس با دانشکده فنی مهاجر اصفهان همچنان ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/2301/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول