اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی آبیک خبر داد

تحقق 57 درصدی ایجاد اشتغال در آبیک

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آبیک از تحقق سالانه 57 درصدی ایجاد اشتغال از سال‌جاری تاکنون خبر داد.

تحقق 57 درصدی ایجاد اشتغال در آبیک

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، وحید انتظاری ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان آبیک در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: میزان ایجاد اشتغال تعهد داده شهرستان آبیک در سال‌جاری سه هزار و 312 شغل بوده که تاکنون 57 درصد تحقق یافته است.

وی افزود: از 79 اشتغال تعهد داده شده شبکه بهداشت و درمان 28 مورد، صندوق مهر امام رضا (ع) از 61 مورد 20 مورد، ورزش و جوانان از 23 مورد 12 مورد، بنیاد شهید از دو مورد سه مورد، شهرک‌های صنعتی از 19 مورد 67 مورد، آب منطقه‌ای از هفت مورد 19 مورد، میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری از 19 مورد 22 مورد، جهاد کشاورزی از 210 مورد 190 مورد، کمیته امداد امام (ره) از 55 مورد 47 مورد، اداره گاز از 14 مورد پنج مورد، فنی و حرفه‌ای از چهار مورد هفت مورد، حمل و نقل از چهار مورد 28 مورد، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از پنج مورد 12 مورد، دامپزشکی از 9 مورد شش مورد، بسیج سازندگی از 32 مورد 48 مورد،‌ آبفای روستایی از 13 مورد 20 مورد، صنعت، معدن و تجارت از 855 مورد 541 مورد، تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی از 78 مورد 81 مورد به تعهدات ایجاد اشتغال در شهرستان آبیک اقدام کرده‌اند.

این مسئول ادامه داد: متأسفانه آموزش و پرورش از 26 مورد، امور مالیاتی از یک مورد،‌ منابع طبیعی و آبخیزداری از 13 مورد و تجهیز و نوسازی مدارس از 9 مورد به هیچ کدام از تعهدات خود عمل نکرده‌اند که امیدواریم در اسرع وقت نسبت به ثبت در سامانه اشتغال اقدام کنند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: افرادی که از سوی جهاد کشاورزی واحدهای غیر فعال داشتند شناسایی شده‌اند و برای معرفی به بانک برای دریافت تسهیلات از سوی کارگروه توسعه بخش کشاورزی اقدام شده است.

انتظاری بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی و حمایتی باید با در نظر گرفتن اولویت‌ها و فراوانی‌های موجود در شهرستان آبیک نسبت به معرفی افراد واجدالشرایط برای دریافت تسهیلات بانکی در زمینه مشاغل خانگی اقدام کنند.

وی اضافه کرد: از شهرداری‌های آبیک و خاکعلی می‌خواهیم که اگر متقاضیان کسب و کار در خصوص ایجاد بازارچه‌های محلی و موقت برای عرضه محصولات خود درخواست داشته باشند، نهایت همکاری را انجام دهند.

انتهای پیام/77006/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول